Direktlänk till inlägg 21 juni 2010

4 dagar kvar!

Av Malin Strömqvist - 21 juni 2010 15:38

Helloo heey!


Åh nu är det bara 4 dagar kvar tills vi åker till Öland!

GUD VAD JAG LÄNGTAR!!

Det känns helt overkligt eftersom vi inte varit där på så otroligt länge :p

Äntligen säger jag bara :D


Måste börja packa snart, och inhandla allt vi måste ha med oss!

Oj, det är egentligen ganska mycket att göra innan man ska på semester!

Jag måste ordna kattvakt till Dee dee också!

Men vem?!

Hon är ju så speciell, och vill ju helst bara vara ute.

Jag måste iallafall ha någon som åker hit varje morgon och släpper in henne så hon får äta lite och sen släpper ut henne igen efter hon ätit klart.

För hon vill ju inte vara inne, hon avlider ju om hon skulle behöva använda kattlådan! :P det tycker hon är riktigt äckligt!

 Hon är ju en riktig utekatt som inte alls har tid att sitta inne.

Hon har bara bråttom in för att äta o sen ska hon ut o ränna igen!


Ja en kattvakt sökes iallafall!

Kanske jag ska fråga någon av grannarna!?


Wilma har feber idag också, stackarn :' (

Men hon bryr sig inte, hon är glad hela tiden!

Men hon är lite tröttare bara, så jag har lagt henne så hon får sova en stund extra nu, det behöver hon!!

Saga är pigg och busig som vanligt :P hon håller på att raka mina armar säger hon medans hon gnuggar en tutte jätte hårt på min överarm..

Det gör faktiskt ganska ont efter ett tag :P

Så hon låter mig vila lite då o då!

Snorisen :P Hon undrar varför jag aldrig rakar mina armar?!

Det är ju faktist hår på dom säger hon :P haha!

Hon tycker att jag ska raka armarna istället för benen.

Haha, skulle inte tro det  va :P då slutar det med att man får världens grövsta hårstrån på armarna och benen blir ludna! :P

Ne ne, Saga har ingen erfarenhet av sånt här ännu!

Det hör ju jag de :P


Nu ska jag vara mer social mot henne innan hon blir sur :)

Hejsvejs!

 
 
Ingen bild

mli

21 juni 2010 20:40

fråga mamma, hon saknar ju tshirt redan, jag hämtade henne igår :P

 
Ingen bild

Malin

21 juni 2010 20:44

Tror du hon vill det? :) Det vore ju toppen! Du kanske kan fråga om hon skulle vilja det, du pratar säkert med henne innan jag hunnit fått syn på hon! :) PUSS!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards