Direktlänk till inlägg 24 juni 2010

Tvättar, städar och diskar tills allt ruttet skiner flott! ;P

Av Malin Strömqvist - 24 juni 2010 20:44

Min rubrik fick bli en bit av en sångtext från Magnus Ugglas låt.

Men det stämmer, jag tror jag tvättat säkert 4 maskiner tvätt idag, sen plockar jag och städar överallt samtidigt :P

Diskar gör jag väl inte, men plockar ur o i diskmaskinen! :)

Oj oj vad man har det man gör alltså!

Imorgon ska vi äta middag hos mamma och pappa! :D

Det gör vi varje midsommar, hela stora familjen! :) Det är alltid lika underbart och alltid den bästa och godaste maten :)

Så jag längtar super mycket!! :D

Men det blir bara dit och äta sen vända och ner o packa o fortsätta städa och härja här hemma så det skiner när vi kommer hem från Öland.

Vill inte komma hem till obäddade sängar och en massa stök o dammråttor!

Nej urs och fy :P

Värre finns ju inte, man vill ju komma hem och tycka att det är fint och rent!


Ikväll ska Jocke och Pappa åka till stan och sätta på takboxar också!

Det blir super bra :) Slipper man fylla hela bilen med packning! :)

Toppen tycker jag! Takboxar är smarta saker det!!

Så halv tio ikväll skulle dom åka och göra det :)


Mina små flickor somnade tidigt ikväll, dom var super trötta!

Vi var som sagt på stan idag och köpte en ny bil, sen åkte vi runt lite på stan och skjutsade Madde att hämta en klänning hos Jossan.

Sen på systeme, och shit vad folk det var där alltså!

Oj oj, jag trodde aldrig vi skulle komma fram till kassan någon gång!


En av våra grannar ska iallafall se till att Deedee kommer in lite då o då och äter! Hon vill som sagt mest bara vara ute.

Ibland går hon in och sover en stund efter att hon har ätit :p

Men det är inte ofta, hon har ju fullt upp ute tycker hon!

Så det känns skönt att vår granne ställde upp och ordnade det :-)


Nu ska jag ta och fortsätta skriva upp alla saker jag måste ta med mig till Öland, eller jag.. menar vad VI måsta ta med oss till Öland :p

Man måste ju tänka åt så många nu!

Eller Jocke får väl tänka själv iallafall.. men jag vet ju att jag måste skriva upp alla saker jag kommer på åt honom som jag vet att man kommer glömma!

Så det är egentligen att tänka åt 4 stycken!

Heerrre min jeee :P


Nu har jag inte tid längre!

Men ha en Trevlig Midsommar allihopa! :)

Kramar


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards