Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Malin Strömqvist - 5 augusti 2009 20:49

jahapp, då var man hemma igen till sina 66kvm..

TRÅNGT, KVAVT OCH VARMT SOM FAN!


Huhu, nu har man haft en hel villa där dörrarna har stått öppna så Saga kunnat springa ut o in o leka som en tok!

Man har kunnat sitta ute på altanen på kvällen o bara surrat o myst.

Och nu är man tillbaka i Stan, till denna varma lägenhet.

Det får mig att längta ännu mer till flytten.

Det blir inte mycket större, men iallafall en liten skillnad.. och lite luftigare får man hoppas!

Hade helst bara velat flytta till en villa!!

Folk som bor i villa förstår inte ens vilken lyx det är!!

Sepciellt för oss som bor i såna här små trånga lägenheter mitt i stan.


Jaja, nu ska jag sluta klaga!

Jag har iallafall städat hemma hos mamma o pappa idag, hela dagen tills dom kom hem.. så det skulle vara rent o fint :-)

Saga blev såååå lycklig när momma o mopparn kom hem!

hon stog ute o väntade o skrek av glädje när mopparn backade in husvagnen på gården!! haha :-)

Hon älskar ju den där husvagnen, så roligt att höra henne skratta o skrika av glädje när dom kom hem! :)

och vi fick massa presenter, jag o saga fick mest o jocke fick bara en present! men det var en bra present till den tjuven!! :-)


Innan mamma o pappa kom hem så var jag o Linda nere på Ica o handlade en massa mat!! Eller jag handlade väl mest antar jag :P haha!

men nu när vi inte bott hemma så fanns det ju knappt någon mat här, så man gatt ju handla upp ett förråd!!


Sen så åkte vi hem från mamma o pappa efter att dom varit hemma kanske en timme!!

Då var det bara att börja städa in sig här hemma :P

haha, har renbäddat, vikt tvätt, packat upp, dammsugat, diskat, gjort mat o matat Sagis, ätit själv och packat in alla matvaror jag handlat med mera..

man har stått i alltså!!


Ja nu kom jocke o saga hem också, dom har varit på affärn o köpt snus o glödlampor!! bra :-)

Har en massa saker som jag vill hänga upp också, från JOTEX!

Men jag vet inte om jag ids, ska ju äändå flytta snart! :P

Men kanske inte förrens om två månader?

Så jag kanske orkar hänga upp allt jag köpt iallafall!! :)


Nej nu ska jag ringa madde o mamma o sen ska vi kanske åka ut en sväng med bilen o bara mysåka!!

Ska sätta en glödlampa i Sagas nya fönsterlampa först bara!!

Hejsvejs!!!


Ps! Om 12 dagar öppnar Sollefteå BB, så då kan jag föda :P

Haha! :) Hoppas jag inte börjar föda innan dess!!!!!

För då blire Övik, fyfan!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards