Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Malin Strömqvist - 16 augusti 2009 23:05

Ikväll var det premiär för Bingo lotto!!

Linda och pappa spelade såklart ikväll men vann ingenting!!

Trist! :(

Men det var ju bara första bingot för säsongen!!

Har haft lite förvärkar ikväll också, men inte så mycket.

Börjar komma allt mer nu.. Huvva då!

Men nu är det ju bara 8 timmar kvar tills Sollefteå BB öppnar!

Så gud, snaart snaaart snaart kan jag pusta ut ordentligt över det.


Ikväll åkte vi till mamma o pappa en sväng så Sagis skulle få vara ute och busa av sig, hon och jocke spelade lite fotboll :P Eller jocke spelade och hon sprang typ efter o tog bollen med händerna! :-)

och jagade mamma o pappas valp o kasstade en egen liten boll till henne.

Sen så gick hon ut på en prommis med mamma o alla hundarna o busade.

Såå nu sover hon som en stock! ;P


Jag har lite ont i ryggen, tror det är dessa värkar som smyger sig på :S

Men man vet aldrig, man blir ju så lurad ocksåå när man känner av alla jävla foglossningar som gör ont överallt.. :P

Nej nu ska jag vara social med min karl som sitter här o surar för att jag har tydligen "den där jävla datorn fast limmad i knäet förjämnan"


Godnatt med er!

Av Malin Strömqvist - 16 augusti 2009 16:20

Sen är det lugnt för mig att föda!

Jag hade dessutom skrivit typ världens längsta inlägg igår men såklart så blev det nått fel på denna skit sida.. SOM  VANLIGT!

Snart byter jag fan blogg alltså.. eller så ger jag upp detta med bloggning :P

Man blir ju less när de alltid ska jävlas!


Nej fyfan vad trött jag är idag!

Har dessutom haft hur mycket förkänningar som helst inatt!!

Oj oj.. så nervös nu!

Men har jag klarat mig från Övik såhär länge, så måste jag väl fan klara lite mer än 14 timmar till!

Sollefteå BB öppnar ju i morronbitti kl. 07.00


Saga vaknade kl halv fem i morse o var PIGG!

Jag var verkligen inte pigg.. kanske somnade kl 3.00 inatt eftersom jag hade så ont.. både sammandragningar + dessa förbannade foglossningar som jag hatar!!

Sen vet jag inte om jag hade förvärkar också!!

Kändes liksom som så.. men jag kanske överreagerar eftersom jag är så rädd att måsta åka in till Övik.


Men jag tror att det handlar om timmar eller dagar som jag ska vara ärlig :P

Haha, känns sjukt att säga!

Men om jag får gissa så tror jag det.

Har haft det så jobbigt nu de sista dagarna! :(

Nu vill jag snart ha det överstökat så jag slipper gruva mig inför förlossningen mera.. och så jag slipper ha ont mer i ryggen, foglossningar, jumskar, höfter och ben + alla dessa sammandragningar o helvete!

Dessutom blir jag galen av att inte kunna somna när jag är helt utmattad!!

Jag vill verkligen somna, men det går inte för de värker överallt och jag kan inte ligga på rygg och inte på mage!

Måste ligga på sidan.. och visst det är inget problem!! Det är jag ju van att alltid göra typ.. men nu håller jag ju på att dö när jag ligger på sidan eftersom jag har så ont i höfter o allt!! :S HUH HUH!

Man blir ju less....


Igår var vi ute o grillade korv tillsammans med Jonte o Mattias o lilla Tindris!

Och självklart Lindis :D 

Det var gott o vi hade mysigt!

Saga fick hjälpa Linda att hugga grillpinnar o titta på medans Linda tääljde till dom! :-)

Sen så åkte vi hem till mamma o pappa där Saga kvälls fikade o duschade o sen for vi hem o såg på film ihop med Matti o Jonte..

Saga somnade i bilen så hon sov och Tindris fick vällingen o så somnade hon i spjälsängen. Så vi hade det lugnt!

Men filmen FET SÖG ju verkligen, hövva!! Inget att rekomendera faktist!!

Johanna somnade som vanligt, det är ju inget ovanligt :P

Vi andra satt o pinade oss igenom filmen, som var totalt värdelös!!


Nee nu ska jag prata med Linda lite, hon ringde :D


CIAO!


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards