Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Malin Strömqvist - 17 augusti 2009 18:56

Idag har vi slappat som vanligt!

Saga sov jätte bra, hon vaknade inte förrän kl. 08.30

Var vaken till kanske strax innan 12.00 o då somnade hon om i våran säng.

Så då passade även jag på att somna om en stund!

Vi sov till nästan kl 14.00

Men jag behövde fan sömn jag med ;P


Haha, Saga svär hela tiden!

Vet inte vad jag ska göra?

Försöker att låta bli o skratta åt henne.. men Jocke tok skrattar ju..

Så hon tycker ju att det är roligt dåå!!!

Hon skriker HÄLVÄTÄ så fort något går imot henne o Fan o Satan o JääääLAR!

Ja, alla fula ord som finns :P name it! Hon svär som en tok!

Haha, lill sötisen min!

Hon är som ett litet spektakel..


Och nu har Sollefteå BB öppnat så jag är sååååå glad!

Nu kan jag föda när som helst, haha!

Nej fan klart jag är nervös eftersom det gör ont o så.. men det är en sådan lättnad att slippa sitta i bilen i 10 mil till Övik o ha ont :P

Nej guuud så skönt att dom äntligen har öppnat!! JIPPI!!


Linda kom o hälsar på mig o Sagis idag också efter att hon slutat jobba..

Vi käkade stuvade makaroner o korv till lunch o sen åkte vi till Risön o träffade Madde, Bias, Mamma och Novis så småttingarna fick leka lite!!

Dom sprang som toka o busade!! :-) SÖTNOSARNA!!


Sen åkte dom som hade ansvar o jobbade kl 16.00

Alltså Mamma o Madde :P

Linda åkte hem till sig och Bias&Nova gick hem till sig o jag o Sagis till oss o stor städade!! Så nu är det rent o fint o fräscht här hemma! SKÖNT!!

Lagade även mat lite kvickt innan älsklingen kom från jobbet.

Han slutade kl 18.00 och ingenting gör ju honom lyckligare än o få komma hem från jobbet o bara sätta sig ner vid ett dukat bord :P haha!

Så man fick ju göra honom lite glad också idag då! :) Det är ju alltid skoj.


Nej nu ska jag väl vara lite social mot jocke o sagis!

jag sitter bara på ikea.se o kollar in allt jag ska och vill köpa till ny lägenheten :P haha! man är ju inte så rolig precis!  ;P


Hejsvejs lingonfejs!

Ps!

Har ni tur kanske jag skriver ett inlägg när värkarna börjar :P haha om jag inte är helt knäckt vill säga.. Annars skickar jag sms till mina näääära o kääääära! DS!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards