Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Malin Strömqvist - 25 augusti 2009 22:22

Ja fyfan.. idag har det varit för jävla varmt alltså!

Tror fan jag smälter.

Men nu behöver jag inte vara såhär tjock så mycket längre till, hoppas jag :P Man svettas ju ihjäl av den här tyngden!

Och jag tror mina ben och höfter håller på att balla ur också för att måsta hålla upp denna stora tunga kropp :P haha!

Det är sant, jag har så sjukt jävla ont så jag svimmar snart.

Även döö varmt nu ikväll.. sitter i soffan med balkongdörren vidöppen bakom mig! Men ändå håller jag på att rinna bort.. Aja, inte länge kvar som sagt, så jag får väl stå ut... Eller?!


Ja det ska nog inte vara nått problem, jag har ju ändå pallat hela sommaren så jag dör nog inte av att svettas några dagar till! :P

Idag fick man lite pernting också, skööönt!

Älskar verkligen att betala räkningar :P kan inte rå för det.

Klart det inte är roligt att just betala dom o sen hur pengar försvinner, men det är ändå en sån jävla känsla att få betala dom ;P

Jag kanske är knäpp också? Vem vet.. Men jag får sån adrenalinkick av att sätta mig ner o betala bort allt skit :P


Har iallafall nyss lagt min lilla älsklingsflicka!

Höll även på att somna själv i hennes pyttelilla säng :P Det är ett under att jag klarar att ligga i den fortfarande tillsammans med henne!! haha

Man är ju inte så liten precis..

Men det går, vi ligger trångt och myser tills hon somnar.

Problemet kommer när jag väl ska försöka "smyga" mig ur den där lilla sängen! Men det gick ju som tur var.. Till sist vill jag tilllägga :P Man kan ju inte böka på hur mycket som helst, då vaknar ju mitt lilla skrälle!

Men som sagt så gick det ju efter ett tag.

Så nu sover hon som den lilla prinsessan hon är! ;-) <3


Vi var ute i lekparken o busade lite jag Sagis och Jocke! :-)

Hon är så duktig så och älskar att åka "kaaaanaaan" som hon säger ;)

Sötnosan våran!!

Funderar på att köpa en syskonvagn? Men jag vet inte.

Kan inte bestämma om det är en bra eller dålig idé? Hur mycket längre kommer Sagis att vilja åka vagn då?

Ja jag vet inte alls jag..

Funderar så det knakar.. Men ja vad vet man? Hur mycket kommer man att använda den liksom? Känns dumt att betala så mycket pengar på nått som man ändå knappt kommer använda?

För man är ju inte ute på samma sätt på vintern!? :O Eller jag är iallafall inte det och om man nu är det så tror jag knappast att Saga vill sitta i en vagn?

Hon vill ju busa i snön såklart..

Ja jag ska fundera lite till och inte göra nått förhastat.


Nej nu ska jag ta o göra min karl sällskap innan han lessnar totalt på mig och denna dator! :P

Skriver nog om jag föder, annars tar jag med mig datorn på BB!

Tur man har ett mobiltbredband i fall att man skulle iväg på något! :-)

Så då kan jag ju alltid ladda upp bilder på bebis också så ni får se henne!

Om det nu är en hon :P Men det bör det ju vara tycker jag! haha :D

Godnatt!!

Av Malin Strömqvist - 25 augusti 2009 14:27

Sovit dåligt inatt.. haft mycket sammandragningar som varit lite kraftigare än vanliga.. men ändå inget som skulle tyda på att förlossningen var på gång! Men jag kunde ändå inte somna.. jag tänkte jahapp, snart så sätter det igång :P Men ikke!


Nu väntar man ju som en galning!

Haha, fast nyss så satt jag o flippa på teven o på 4an var det förlossningskliniken!

Visst jag brukar inte kunna låta bli o kolla på sånt, men jag var fan tvungen att bläddra förbi :P Jag kan inte börja skrämma upp mig själv inför förlossningen nu.. haha, lite dumt kanske!

Jocke har i stort sätt förbjudit mig att titta på såna program, så man får väl lyssna på honom för en gångsskull då!

Ja det kändes som om det var lika bra.. Men jag hann ju se lite ändå! :P

Så nog är man lite nervös alltid!


Saga har iallafall kollat spjälsängen säkert 5 ggr redan o undrat om det ligger någon bebis där.

Hon är ju för söt min lilla prinsessa ;) <3


Nu sitter hon här i soffan o har dukat upp hela sin rosa prinsess servis som hon fick av Linda på sin 2 årsdag.

Hon låtsas att det är kaffe o vill att jag ska fika tillsammans med henne.

Så vi sitter bara o myser ;)


Nu är det typ en månad kvar tills vi flyttar.

Men gud tänk om vi ändå hade kunnat flyttat till ett hus :P Vilken dröm!

Men det kommer väl så småningom det också :-)

Vi får nöja oss med en lite större lägenhet tills vidare.


Nu ska jag fortsätta att gosa med min underbara dotter!

Hejsvejs!



Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards