Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Malin Strömqvist - 6 augusti 2009 15:06

Idag var jag hos Barnmorskan.

Eller inte hos min riktiga för hon är på semster!

Men jag träffade en annan, och det gick ju lika bra.

Bebisen är inte riktigt fixerad ännu o hade 150/hjärtslag

Sf-måttet låg på 34cm så det hade inte blivit så mycket större sen sist då det var 32 cm, men det skulle inte vara någon fara trodde hon?

Så man får väl lita på det!

Men bebisen har alltid legat lite över "medel sträcket" på den där tabellen dom fyller i, och nu låg den lite under "medel" Men men.. Säger dom att det är lugnt så är det väl det :)

Tog även stick i fingret för andra gången i mitt liv o hör o häpnad så överlevde jag även denna gång :P haha!

Det är ju värre att ta i armen, fyfan.. det gör jag ogärna om!

Har gjort det två gånger också!

Jag är i v.37+0 idag!


Så förlossningen närmar sig med storm steg!

Men jag vill verkligen inte föda i Övik, fyfan för o få sitta i en bil o våndas!

Neeeej HUVVA!

Jag måste bara klara att hålla mig i 11 dagar till så man får föda här i stan!

Men det ska man väl fixa hoppas jag?! :)

Bebisen är ju iallafall klar nu, så det vore ju ingen fara för bebis del att komma ut nu, det är ju bara jag som inte vill sitta efter vägen i en bil o kanske till o med föda!?

Urs, hemska tanke!!


Nu kommer min älskling hem från jobbet så nu ska jag pussas med honom! :D Hejsvejs!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards