Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Malin Strömqvist - 19 augusti 2009 13:55

ja jag har nog lite förvärkar nu.

det är inte som vanliga sammandragningar utan lite kraftigare.

Så snart kanske man måste föda också! :P

haha! nej men man vet aldrig..

Imorron ska jag iallafall träffa min barnmorska för sista gången.

går in i vecka 39+0 i morron..

min barnmorska har haft semester så jag har träffat en annan nu medans.

Ska bli roligt att få tillbaka min riktiga! hon är ju bäst :D

tänkte väga mig i morron också, fyfan! :P

men det kan ju vara bra att veta hur mycket man är uppe i nu på slutet!


inatt har jag sovit i 6 timmar i sträck!

sköööööööööönt! :-D

Sen så somnade även lilla prinsessan om efter hon varit vaken i två timmar o då sov vi nog säkert nästan 2 timmar till.

Känns verkligen skönt, så nu är jag näst intill utvilad om jag skulle få för mig att föda snart :P

har svin ont i ryggen idag, men snart är väl det över också!

Så skönt att alla besvär försvinner bara man föder!!

JAG LÄNGTAR!!

Min Sagis har sån hosta :( så synd om henne!!

Hoppas hon inte blir riktig förkyld bara, huvva! :(

Tycker ju inte om när min lilla prinsessa är dålig.. Men hon har inga andra problem än hostan.. så vi får hoppas att de inte blir nått mera!


Längtar så otroligt mycket till flytten nu alltså!

Känns som om man knappt bor där man bor nu :P bara för att man har så jävla mycket prylar som ligger överallt o väntar på o få sättas upp på väggarn med mera! :P

Längtar som en galning, men det är ju typ bara en månad kvar nu!

Ska verkligen bli skönt med lite större också! :)

Synd bara att de inte kunde vara lite större, typ kök o sånt!

Köken här är ju så otroligt små.. men men! Man får väl kanske köpa ett litet köksbord då? :S Nae, jag vet inte alls jag?


Ska iallafall köpa en färgburk tror jag!

Är nästan säker! :P haha!

Har börjar kolla på lite höstkläder till min Saga också! :)

Hittade ett par as snygga Reebook skor, självklart Rosa! Och så otroligt fina, skulle vilja ha dom själv :P haha!

Men jag vet inte, dom var ju inte precis så varmt fodrade som ett par kängor skulle vara.. så jag kanske skiter i o köpa dom.

Bättre med riktiga höstkängor kanske?

Hon måste ju skaffa sig en höstjacka också! :-) Längtar tills alla nya höstkläder kommer! Det ska bli så roligt att köpa lite nytt o fint till min lilla tjej!! :-D


Nej nu ska jag fan rycka upp mig sitter som en mupp o bara tok skriver :P

Tjaråå!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards