Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Malin Strömqvist - 18 augusti 2009 14:58

Åh, idag ska jag nog fan gå o lägga mig samtidigt som Sagis!

Är så otroligt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Hade en konstig känsla i magen när jag klev upp också, verkligen mysko!!

Det var ju en sammandragning men samtidigt så mycket kraftigare och gjorde ont! Jävla skit tänkte jag bara..

Nu måste jag väl föda också när jag är såhär trött!


Men jag har inte känt av något mer efter det.. Jag o Sagis la oss i badkaret o myste i jätte varmt vatten o självklart överdoserat med badskum :-)

Sen försvann allt.. eller lite sammandragningar var det ju!

Men dom gjorde inte ont, höll bara i sig längre än vanligt tyckte jag!?

Men jag kanske bara känner efter mer eftersom det blev sådär när jag steg ur sängen!


Jaja, vem vet?

Rätt var det är så måste man väl åka in också!

Haha, nejdå!

Inte ännu, men kanske inatt eller imorron?

Nu är det lugna gatan i magen min, så ingenting nu känns det som iallafall!

Saga är så söt.. Varje morgon kollar hon i spjälsängen o frågar om det inte kommit någon bebis snart, Mammas bebis och Sagis bebis säger hon!

Pappan Jocke får hitta en egen bebis säger hon också! :P

Haha, hon är ju härlig min lilla prinsessa! ;)


Hon vaknade kl 8 i morse o ville minsann inte somna om efter vällingen!

Men hon är ju ingen bebis längre heller, så det har väl med de att göra :P

Hon har ju varit så vansinnigt snäll lilla Saga hela tiden..

Hon har bara velat komma in i våran säng o äta vällingen o sen somnar hon om inom närmsta timmen o sover tills man väcker hon typ!

Eller nu på slutet så har hon väckt oss o numera så tänker hon absolut inte somna om! Så man får väl börja kliva upp som vanliga människor numera då!

Haha, men det ska väl gå bra det också?

Iallafall om man lägger sig i tid på kvällarna.. Men jag har fan försökt nu i flera nätter att lägga mig i tid, men det går ju åt skogen pga. alla jävla foglossningar o sånt skit!

Blir ju tokig, är helt utmattad o vill verkligen somna.. men det går inte??

Somnade runt 3 inatt kanske?? Och sen upp kl 8 o har varit vaken sedan dess :P haha, jag som är som ett jävla UFO om jag inte får sova mina 8 timmar!!

Men jag hoppas att jag får ta igen den sömn jag missat nu inatt!

Men det ska nog gå tror jag! :P

Eller jag hoppas, om inte förlossningen självklart skullle sätta igång bara för att jag inte är i form för nått sånt nu!

Jaja, man får ta det som de kommer..


Lilla Saga som vägrat somna däckade nyss på golvet!

Hon var i sitt rum och lekte som en tok och plötsligt blev hon så tyst så jag smög in o kikade till henne och det var som jag trodde! :P

Haha, snorungen där!

Där låg hon mitt på golvet och SOV!

Hon är också jätte trött men ska få gå o lägga sig tidigt ikväll hon också!

Det ska även Joachim få göra!! För han har också sovit som en kratta den senaste veckan!! Men han måste ju jobba o sen har han tagit Sagis varje morron o natt (hon har sovit oroligt några nätter) bara så att jag ska få sova! Han är ju en ängel min Jocke!

Men han om någon måste ju sköta sig också :-)


Jag har dessutom gjort världens lista på saker jag vill köpa till våran lägenhet!!

Det kommer bli så fint när jag har köpt allt som jag vill ha! :P

Men vad sjutton ska jag få alla pengar ifrån? :O

Haha, otur att man inte fick vinna lite pengar! Men man får väl skrapa ihop sina korvören o köpa lite av allt man vill ha då :P

Har så otroligt mycket räkningar även denna månad!! NÄR SKA DET BLI NÅGON ÄNDE PÅ ALLA DESSA RÄKNINGAR!??

Vi har haft så jävla mycket räkningar de senaste månaderna.. kanske runt 16tusen i bara räkningar? Hur fan bär man sig åt?

Ja jag vet inte alls jag.. Nu denna månad kommer det väl också bli en skit månad men sedan framöver så ser det ljusare ut :P

Det blev ju massa nu när vi bytte bil o lite såna saker.. då är det såklart att de drar iväg pengamässigt.. Men ändå!?


Jaja, det löser sig brukar vi säga :) Och det gör ju det, konstigt nog :P

Men nästa månad ser bra ut och ännu nästa ser ljuvlig ut! :P haha!

Vi kommer ju att vara så gott som rika känns det som :P

haha eller ja, typ iallafall!!


Nu längtar jag tills vi fr nyckel till nya lägenheten så vi får börja pyssla på där, har ju så otroligt mycket prydnadssaker och ljusstakar, tavlor mm som vi aldrig hängt upp i denna lägenhet och sen har jag ju självklart köpt massa nya fina saker som ska upp på väggarna!

FINT!! minst sagt, kommer det att bli :) Längtar så mycket nu!

Och sen vill jag ju köpa alla dessa saker från Ikea och Jysk också! :P

Men man får väl ta det med en nypa salt då kanske eftersom ekonomin fortfarande strejkar!!

Men det går bra ändå, vi får ta det lite eftersom!! :-)


Nu ska jag ta o pussas lite med min älskade dotter!!!

Hejdå!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards