Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Malin Strömqvist - 24 augusti 2009 16:37

Nej ingen bebis har dykt upp ännu! :P

Man går runt som ett fån o väntar dagarna i enda!

Haha nejdå!

Men typ.. Det känns lite som så, det händer ju ingenting?

Men tiden går ju ut på onsdag.

Så man får se, kanske blir det just på den dagen? Vore ju roligt :-)

Har iallafall en extra tid hos min Barnmorska nu den 28.e

Hon tyckte vi kunde klämma in en extra tid o ses om jag inte hunnit föda.

Så hon får känna o kolla så bebisen ligger som den ska! :)

Känns ju bra, jag som är så nervös att den ska vända sig med stjärten neråt! Huvva.. vilken mardröm!

Har härjat om de så mycket med min barnmorska! :P haha, så hon kollar extra noga o känner med händerna o tittar med ultraljud då de finns möjlighet! :-) Känns skönt för mig att få se själv att den ligger som den ska!


Sen har jag även fått en tid till Förlossningen den 3e September.

Där ska jag också göra ultraljud, då är jag i vecka 41.

Dom brukar ju göra ett ultraljud då och mäta upp fostervatten så de finns tillräckligt! Annars sätter dom väl i gång en tror jag?!

När jag väntade Sagis så såg det då bra ut! :-P

Men jag tror nog jag hunnit föda innan dess.. eller jag hoppas iallafall!

Nu vill jag ha detta överstökat ju!!! haha :-)


Idag har jag varit på Banken, det gick bra! :D

Idag har jag väntat två samtal men inte fått något av dem!!

Så jag väntar fortfarande..

Saga somnade nu i soffan brevid mig!

Hon är trött lillgumman, men jag vill helst inte att hon ska sova så här sent på eftermiddan.. då somnar hon ju så sent i natt!

Men hon blev väl trött efter sin stora blodpuddnings middag :P

Hon älskar ju blodpudding :P Sötnosan min!!


Jocke började iallafall jobba kl. 13.00 idag o slutar kl.22.00 ikväll :(

Så tråkigt alltså!

Jag har städat undan lite här hemma.. men skulle behöva städa mer :P

Ska väl ta tag i det snart!

Men just nu blev jag orklös, hehe.. de vanliga!

Men jag ska fan ta o röja undan lite!! :-) Ska även väcka lill Sagis!!

Funderar på en syskonvagn ändå? Men jag vet inte?

Ska kolla vidare lite.. vore väl rätt bra nu när man har två småttingar snart.


Nej nu ska jag ordna lite här hemma o vänta mina samtal o väcka Sagis!

Ska ordna lite middag också så Jocke kan komma hem en snabbis o käka!

Bye bye!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards