Direktlänk till inlägg 30 augusti 2009

Värsta insatsen!

Av Malin Strömqvist - 30 augusti 2009 13:49

Haha, jag har typ inte städat eller gjort nått på de senaste två veckorna..

har varit heeeeelt orklös o överlämnat allt till stackars jocke..

han jobbar o sen får han komma hem o dammsuga, diska o handla o greja!

Ja, laga mat har jag ju gjort iallafall!

Så heelt värdelös är jag väl inte! :P men så drygt att stå o försöka diska samtidigt som man får trängas med jordens största mage!


haha, nej men nu har jag iallafall diskat bort ett helt berg!

Så jag känner mig rättså duktig.

Har haft jävligt ONT i ryggen inatt iallafall!!

Kunde knappt somna för de gjorde så jävla ont.. LESS!

Varför kommer inte bebisen nån gång?

Allt är falskt alarm också, jag ligger o känner efter som en galning om det ska börja någon gång :P haha men ikke!!

Det går såååååå TRÖGT!

Tro på jag längtar då fan inte efter själva förlossningen men jag vill ju ha ut lill bebisen någon gång!

Och jag är less på att gå omkring o ha ont överallt o sova som en kratta.

Detta har då verkligen varit en EVIG VÄNTAN.. känns det som!!


Tycker att nu får det vara över!!

Nu kan faktist bebisen ta o komma ut så alla blir nöjda o glada!

Vi har dessutom gissat längd och vikt på bebisen

Jag, Linda, Johanna och Jocke!

Alla får gissa :) Det ska bli roligt o se vem som hamnar närmast!

Mamma o pappa gissade igår också, men uppfattade inte riktigt vad dom trodde? haha, pappa trodde det var en mini iallafall för han tyckte jag var tjockare då jag väntade Sagis.

Och hon var 49 cm lång o vägde 3365g


Nej nu ska jag vara social mot min lilla ängel som sitter här o leker!

Sen ska jag ringa Linda o höra hur långt hon hunnit med tapeter o grejer!

Vi åker nog till Långsele idag igen efter Jocke slutat! :)

Måste ju kolla Lindas lägenhet ;) hehe!


Tja Tja!

 
 
maria

maria

30 augusti 2009 16:25

jag gissar på 3246 g och 49 cm :)

http://nylandeer.bloggagratis.se

 
Lina

Lina

30 augusti 2009 21:14

Då måste jag passa på att gissa också! Jag gissar på... 51 cm och 3550 g. ;)

http://lina007.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards