Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

Roligt att ni gissar :D

Av Malin Strömqvist - 31 augusti 2009 00:06

Ja det är roligt! :-)

Kan ju vara spännande o se vem som hamnar närmast ;) hihi!

Idag har vi varit i Långsele o kollat Linda!

Hon är duktig hon, köket o hallen helt klara.. kanon fint blev det såklart :D

Sen har vi varit hos mamma o pappa!

Madde o Bias var också där så Nova o Sagis lekte som toka ;)

Sötnosarna där!! Så roligt att se dem leka, dom är så glada i varandra!

Sen var även Lena o Jens där! :D

Och Linda kom ju såklart också upp när hon var klar nere i lägenheten! :)

Hon o pappa spelade Bingo Lotto!!! :) Tror inte det blev någon vinst heller.

Fan när Rikard hade programmet så vann dom ju som FAN!

Linda vann nån jävla solresa o dammsugare o massa pengar o grejer!

Pappa vann också massa pengar!

Även jag då, som självklart var med o spelade Bingo när Rikard hade programmet! Han är ju såååå rolig o bra!! :D haha!

Men nu har tråkiga o töntiga Lotta Engberg Bingo Lotto... Det suger ju!

 Dessutom vinner man aldrig!!!

Nääääe, bort med Lotta o in med Rikard igen.. säger då jag!!! :D

Men det går ju inte..

Lotta borde hålla sig till o sjunga sina låtar, det duger hon till!

Men hon är inte de minsta bra på Bingo Lotto!! Hövvvva..


Madde o Bias åkte till stan o skulle börja packa inför sin flytt!

Så jag o Jocke åkte också ner till stan för Jocke hade lovat att hjälpa Bias o bära lite.. Madde har ju ont i sin rygg så hon ska ju inte hålla på o bära så mycket! :-) Så dom fyllde en hel stor släpvagn o sen åkte vi tillbaka till Långsele för o hämta hem vår dotter ;) Hon var sååååå trött efter en hel kväll med buuuus tillsammans med Nova o alla andra i familjen som härjat o lekt med henne! :-) hehe!

Dom var ju även ute på en lite promenad med alla hundarna o busade på!

Så Saga var verkligen helt slut o somnade på en gång vi satte hon i bilen.

Men klant Jocke råkade ju väcka henne när han skulle lägga hon i sin säng då vi väl kommit hem.. Så man fick ju tränga ner sig i hennes lilla säng o ligga där i en timme innan hon somnat om igen :P

Hon ska ju bara ligga o pussas o kramas hela tiden! haha :-)

MIN LILLA ÄLSKLING!! :D

Nu sover hon iallafall som en stock och Jocke ligger här i soffan alldeles brevid mig o snarkar som en tok han också!

*ÖNSKAR JAG KUNDE SOVA*

Men det tar väl ett tag till innan man kan somna!!


Testade iallafall bada igår, det har inte hänt något ännu!! :(

Trist!!

Men det kommer väl igång så småningom...

Tror inte bebisen tänker stanna i magen för alltid precis! :P haha!

Men man blir ju så rastlös på o bara gå o vänta liksom..

Dessutom så har jag så jävla ont i ryggen o ljumskarna så jag snart svimmar!

Nu måste ju bebis komma ut snart så jag får börja må och leva som en vanlig människa igen! :P haha!

Näe, nu är jag less på o vara med barn alltså.. undra hur många ggr jag skrivit det i bloggen egentligen? 10000tals.. :P

Börjar vara enformigt.. skriver typ samma sak VARJE DAG!

Men tro mig, allt känns enformigt också.... jag går bara runt o väntar!!


Nu ska jag nog ta o lägga mig snart jag med o försöka somna!

Ska jaga in Jocke i sängen också!

Önskar jag hade kameran brevid mig nu så jag kunde ta en bild av Jocke!

haha, han ligger verkligen helt avsmullen i soffan.. som ett svin ser han ut :P Åsså ligger han tätt tätt i soffan tillsammans med vårat stor svin till katt.. VITO! :P

Vito ligger verkligen helt på rygg med alla 4 tassar rakt upp i luften..

Han är en riktig livsnjutare han!! :-)

Tjock som han är, magen väller ut på sidorna :P Ja som sagt, önskar jag hade min kamera brevid mig så hade jag lagt upp en bild så ni också fått njuta av den här bilden! :D


Godnatt samtliga..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards