Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Malin Strömqvist - 4 februari 2010 22:20

Hej!

Jag har mått svin illa, haft ont i magen och i alla leder och muskel..

Mått som ett svin har jag gjort.. huvva!

Mina barn har slutat kräkas, men då började min Jocke att kräkas i morse..

Suck!!

När ska alla sluta spy egentligen?!

Jag har iallafall klarat mig ifrån att tok kräkas.. nöjd över det är jag!!

Det finns ju inte mycket som är värre än o kräkas..

Hoppas Jocke blir kry nu snart också, det är så jobbigt o ha en massa sjuklingar här hemma, jag svälte mig själv nu i lite mer än ett dygn..

Men idag gjorde jag en sallad, fräscht när man mått dåligt!

Så vi har ätit det, eller jag o Sagis.. Jocke petade bara lite i det eftersom han inte ville att det skulle åka rätt upp igen! :p

Stackarn, det är inte roligt med magsjuka!!

Säger det igen, tur att jag sluppit kräkas iallafall.

Stoppade fingrarna i halsen igår kväll för att få må lite bättre..

Men det höll bara i sig i 15 minuter, sen mådde man lika illa igen!!


Aja, nu är jag nog på bättrings vägen..

Men då kommer Linda och ger mig en fruktansvärd nyhet......... :@

Vi stog ute o rökte o deppade, vi visste inte vad vi skulle säga..

Blev nästan grinfärdiga båda två!

Vad ska man göra?!

Ja va fan ska man göra, när Sveriges rättssystem SUGER???


Jag är chockad, ledsen, orolig, vansinnig och rent ut sagt ILLA MÅENDE över detta, det är helt jävla sinnessjukt?!

Hur kan det bara få gå till på de här viset??


Nej jag vill inte ens tänka på det..

Nu ska jag lägga mig ner brevid Jocke och prata lite med han!


Seeya!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards