Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Malin Strömqvist - 16 februari 2010 13:19

Om ens gudarna visste hur less jag är på denna förkyldning nu!!

Tror jag blir galen snart.

Jag snorar och hostar hela nätterna.. :(

Suck!!


Så jobbigt att hosta nätterna i enda..

Rädd för att väcka barnen när jag får mina host attacker!! ./

Det är ju så jobbigt, det gör ont överallt när jag hostar också..

Det är så jävla jobbigt!!!!

Wilmas hosta börjar ge med sig, även snoret.

Så kanske jag med blir pigg snart!

Skulle vilja gå ut och gå när det är såhär fint väder!!

Men de känns samtidigt rätt dumt då jag inte är så pigg.

Jobbigt att dra en syskonkärra och släpa runt på en byracka när man inte alls är pigg, så jag väntar i nån dag till.

Sen ska jag ut och gå, det är bara de att jag börjat få så vansinnigt ont i ryggen?

Undra om det också har med min sjuka att göra!?

Jag hoppas det..

Så det snart går över det med, jag hatar att ha ont i ryggen!

Man blir som så handikappad.

Fattar inte varföör jag skulle ha ont i ryggen annars?

Om de inte berodde på förkyldningen!?

Jag har nog hostat så mycket att jag spänt mig o jävlas!

Hoppas på de :)


Det är ju så underbart väder ute.

När man känner att våren smyger sig på, man får såna känslor! :D

Det är ju helt underbart!

Jag skulle vilja vara ute hela dagarna!!!

Längtar till sommaren också, då man kan cykla.

Jag ska köpa en sån här cykelvagn till barnen!

Det måste ju vara alldeles perfekt!! :)

Jag har så mycket saker som jag måste köpa :p haha!

Som vanligt då! ;)


Längtar som en galning tills man kan börja fiska också.

Bara stå ute på kvällarna och fiska.

Underbart! :)

Och då man kan åka till ex. på Kullaborg o sitta o fika bara.

Ha med sig barnen och kanske dra nått kasst där med fiskespö också.

Hunden kan få simma runt där i vattnet! :)

Ja gud vad mysigt.

Och då man kan gå å badstranden, sandudden och RISÖN!!

Jag längtar så jag kan knappt bärga mig!! :)

Gud vilken underbar sommar detta ska bli.

Den bästa i mitt liv :D :D

Jag har det på känn, sommaren 2010 kommer bli kanon!


Bara att åka till Öland första gången på 4 år? Kan det vara så länge sen.

Ja jag tror det!!

Bara det känns helt fantastiskt, redan där är sommaren 2010 bäst!!

Så roligt att ha barn :) Jag längtar så mycket efter Sen vår och Tidig sommar!

Och självklart så är Sen sommaren en favvo också! ;)

Ja, allt utom Vinter är nog min favorit! :P


Ne nu ska jag snusa på mina älsklingar!! <3

Bye bye :)

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards