Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Malin Strömqvist - 20 februari 2010 12:54

Här kommer lite bilder!

Mest på lill Wilma men nån på sötaste Sagan också :)

Bilden på Ina blev suddig, jag fick så bråttom att knäppa kort på henne när hon för en gångs skull står fint! :p

Nej då hon står alltid och ställer upp sig, men aldrig när man ber henne om det!

Synd :) Hon är ju så fin när hon ställer sig!!


Wilma älskar gåstolen och Saga med :p

Saga vill också sitta i den, men det får hon inte.. haha!

Så då vill hon skjutsa Wilma i den, och det får hon göra ibland!

Men inte så ofta som hon vill! :p


Måste skicka efter alla bilder jag har så man har riktiga kort!

Det är så vansinnigt roligt att förstora och ha i fina ramar! :)

Så det måste jag göra, jag har så otroligt mycket FIN FINA bilder på mina små skatter! :) Det finns inget vackrare än mina småttingar!! <3


                              

Av Malin Strömqvist - 20 februari 2010 12:18

Idag stormar det som bara den ute!

Jag har nyss gett Saga lunch, hon fick äta rester från gårdagens fin middag!

Det gick ner enormt mycket i hennes lilla mage! :)

Hon är så fin min alldeles egna Saga!


Wilma ligger och busar i babysittern med Saga hängandes över den och dom skrattar åt varandra heela tiden! :)

Finns inget mer underbart än att höra sina små hjärtan skratta!

Det mina vänner, det värmer i bröstet :)



Jocke har åkt på Volvo för att störa pappa i sitt arbete :)

Han skulle dricka kaffe och tvätta bilen hos pappa!

Så jag och mina små tussar myser och leker! :D


Väntar tills Jocke kommer hem, då ska jag ut med jycken min!

Sen ska vi nog klä småttingarna och åka ut o leta efter världens finaste hus!

Men vi får se hur det blir :)


Igår såg vi på hockey.

Sverige vann över Vitryssland med 4 - 2

Det var en dålig match, Sverige bara knölade in pucken kändes de som.

Det var inga snygga mål och Sveriges målvakt lyckades fan knappt ta fast pucken en enda gång kändes de som..

Utan skickade bara iväg returer hela tiden!?

Hello?...

Aja, det är väl inget att sura över eftersom dom ändå vann matchen..

Men det känns som att dom kan så mycket bättre..

Men dom orkar inte spela som dom borde!

Men men, det blir väl deras huvudvärk längre fram i spelet.

Inte min, jag är inte ens så intresserad.. bara när jag väl kommer in i det!

Såklart, men det säger sig väl självt, börjar man att se nått är de klart man kommer in i det.

Och jag tycker att Vitryssarna spelade bättre, mer intensivt och verkligen mer rått!! Sverige underskattade motståndet helt enkelt!!

Vilket dom inte borde gjort, eftersom Vitryssarna blev het som satan efter 1.a målet.. jaja, nog tjatat om skit hockey! :p

Som jag inte ens tycker om, blir bara irriterad!!

Sverige får skärpa sig!!! :)

Sverige spelar på måndag morgon också, kl.06.00

Undra om Jocke komme ställa väckarklockan?

Jag tänker då inte se den matchen, fast den lär vara bra mycket mer spännande, eftersom då är motståndet hårdare.

Dom spelar mot Finland!! :)

Men det går väl repris senare, som man får glo på! :)


Nu ska jag ta upp Wilma o pussa på henne lite! :)

Yooooooo!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards