Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Malin Strömqvist - 21 februari 2010 11:47


Tjena!

Igår såg vi på en skräckis.

Den började bra, men man fattade liksom inte så mycket av den o sen blev den svin dåligt tycker jag! :p

Inget i min smak.. inte för att jag är så mycket för skräckisar heller..

Men ibland kan det ju vara lite mysigt att se på.

Då det är jätte mörkt ute o så.. då kan det faktist va mysigt!

Men njaeee, det tyckte jag nog inte igår!

Det var ingen bra film i det stora hela..


Nu skickade jag upp Saga för o försöka väcka Jocke.

Han verkar tro han ska få sova heeela dagen!

Det går inte vi andra med på! :p

Det är ju tråkigt.. dessutom måste Ina få gå ut snart.

Så då är det bara för Jocke pocke att kliva upp o underhålla dom små liven medans jag traskar ut med hyndan!! :)


Urs vad mycket godis och god mat jag har ätit i helgen :p

Man mår ju dåligt över sig själv.

Men det är ju så gott, man har ju sån god aptit :p haha!

Ja huvva, man är ju lidande av denna matglädje!


Nej nu ska jag gå upp och väcka min kära Jocke!

Saga var inte så bra på det märkte jag! :)

Pöss!


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards