Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Malin Strömqvist - 6 februari 2010 18:17

Hejsan!

Nu sitter Saga med mig i soffan och vi poppar en massa musik!

Vi lyssnar just nu på Erik Grönwall - 18 and Life

Den är bra!! :) Saga dansar och äter en massa lördags godis som jag köpt åt henne idag :) Så hon är världens gladaste barn just nu ;)

Men det hoppas jag att hon alltid är, och det tror jag. :D


Kunde knappt somna igår eftersom pappa blev kvar på sjukhuset.

Jag vet ju att han inte tycker om sjukhus och helst hade velat vara hemma.

Ja allt var så jobbigt och ledsamt igår.

Men idag är det bättre! :)

Dom kollade massvis med värden och blodprov och röntgen på lungor/hjärta och gjorde ännu ett EKG idag.

Allt såg bara fint ut, så det var ju skönt att veta :D

Men dom visste inte varför han mådde dåligt igår.. så det var ju lite synd att dom inte fick reda på varför han tuppade av med mera..

Men jag antar väl som alla andra att det är en massa stress över alla tråkigheter som drabbat våran familj de senaste 5 månaderna :'(

Att alla vi ska bli lidande på ett eller annat sätt ... bara pga. att en skiten liten SKUNK ska ställa till med en massa oreda och dumma jävla idoti grejer.

Nej urs, nu tycker jag mer illa om honom än igår.

Jag slår mig i backen på att allt handlar om massa skit som han ställt till med.

Det värsta av allt är att han varit en del av vår familj i nästan 4 år.

Och att VI på något konstigt sätt ändå tyckt/tycker synd om honom..

Fast de mesta har gått över..

Jag tycker inte synd om honom, jag är besviken..

Fast det är inte ens rätt ord.. det var jag för längesen också....

Så nu är man väl mest bara lurad, förstår inte alls att man haft förtoende för en sån liten hemsk och elak människa!


Ja hur ska detta sluta??


Nu är iallafall Pappa hemma.

Han kom hem nu i eftermiddags, och det tyckte han var skönt :)

Jag är så glad över att allt såg bra ut och att han MÅR BRA!!!

Det är vad som betyder mest, att han är välmående! <3


Madde kanske skulle till Junsele ikväll.. jag vet inte?

Har hört rykten om det :p haha!

Hon och hennes tjej kompisar ska väl dit o göra byn osäker! :)

Men det behövs att man vänder upp o ner på JUNSELE.

Det var ju ett bra tag sen man var där själv och slog klackarna i taken!!

Junsele är roligt, vi har haft så otroligt mycket KUL där! :D

Och så många glada och roliga minnen!!

Jag är iallafall glad för Maddes skull, hon verkar ha träffat en rolig och snäll kille.. han tycks vara allt hon behöver!

Det glädjer mig mycket :-)


Nej nu ska jag ta och pussa på min kille!

Sen ska man se på lite tv.

Jag ville se Dirty Dancing, men Jocke vägrar :P Skit huve!

Jag älskar Dirty Dancing ;) Så bra film finns ju inte!!

Man blir ju såååå kär :)


Av Malin Strömqvist - 6 februari 2010 00:35

Ikväll så fick min pappa åka in på sjukhuset..

Han hade haft ont i magen, sen tuppade han av och började tok svettas..

Dom hade blivit uppmanade att åka in på sjukhuset.

Där inne tog prover och han fick ligga med EKG.

Men allt såg bra ut (DET TACKAR JAG GUDARNA FÖR!!!)

Men han fick stanna kvar på sjukhuset för observation tills imorronbitti.

Så dom kunde ta om alla prover även då innan han fick åka hem.


Tycker så synd om pappa.

Hur ska han kunna sova på sjukhuset?

Han har ju sjukhusskräck, och även att han fick ta en massa blodprover och sprutor och allt annat otäckt.. jag vet ju att det är han jag brås på!

Så jag förstår hur jobbigt han har det.. stackars min älskade Pappa!

Tur att proverna inte visade något iallafall.

Som sagt jag tackar alla gudar för det!!!

Jag vet inte vad jag skulle göra utan min Mamma eller Pappa?

Ens föräldrar är ju hela ens värld.

Jag kommer inte att klara en dag utan mina fina föräldrar.

Och jag hoppas att jag kan bli lika bra förälder till mina barn som mina föräldrar har varit för mig och mina systrar!!


Jag tycker det känns jobbigt att pappa är kvar på sjukhuset.

Fast jag tycker självklart att det är jätte bra!

Men det är jobbigt också, pga. att jag vet att pappa helst hade velat åka hem och sova i sin egen säng.. tycker synd om honom för det.

Annars är det såklart allra bäst att vara kvar på sjukhuset för omtag av prover imorgon, det är hur bra som helst att dom är noga på sjukhuset!


Nu ska jag gå och lägga mig snart!

Hoppas att pappa kan sova iallafall lite på sjukhuset!!

PUSS PAPPA!

Jag älskar dig gränslöst<3

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards