Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

Varför?

Av Malin Strömqvist - 6 februari 2010 00:35

Ikväll så fick min pappa åka in på sjukhuset..

Han hade haft ont i magen, sen tuppade han av och började tok svettas..

Dom hade blivit uppmanade att åka in på sjukhuset.

Där inne tog prover och han fick ligga med EKG.

Men allt såg bra ut (DET TACKAR JAG GUDARNA FÖR!!!)

Men han fick stanna kvar på sjukhuset för observation tills imorronbitti.

Så dom kunde ta om alla prover även då innan han fick åka hem.


Tycker så synd om pappa.

Hur ska han kunna sova på sjukhuset?

Han har ju sjukhusskräck, och även att han fick ta en massa blodprover och sprutor och allt annat otäckt.. jag vet ju att det är han jag brås på!

Så jag förstår hur jobbigt han har det.. stackars min älskade Pappa!

Tur att proverna inte visade något iallafall.

Som sagt jag tackar alla gudar för det!!!

Jag vet inte vad jag skulle göra utan min Mamma eller Pappa?

Ens föräldrar är ju hela ens värld.

Jag kommer inte att klara en dag utan mina fina föräldrar.

Och jag hoppas att jag kan bli lika bra förälder till mina barn som mina föräldrar har varit för mig och mina systrar!!


Jag tycker det känns jobbigt att pappa är kvar på sjukhuset.

Fast jag tycker självklart att det är jätte bra!

Men det är jobbigt också, pga. att jag vet att pappa helst hade velat åka hem och sova i sin egen säng.. tycker synd om honom för det.

Annars är det såklart allra bäst att vara kvar på sjukhuset för omtag av prover imorgon, det är hur bra som helst att dom är noga på sjukhuset!


Nu ska jag gå och lägga mig snart!

Hoppas att pappa kan sova iallafall lite på sjukhuset!!

PUSS PAPPA!

Jag älskar dig gränslöst<3

 
 
Tessan

Tessan

6 februari 2010 15:54

Stackars din pappa! Hoppas att han mår bättre snart så han får komma hem.

http://pilia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards