Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Malin Strömqvist - 15 februari 2010 23:18

Måste ju skriva att på den övre bilden är Saga

Och den undre bilden är Wilma!


Dom är helt galet lika varann.

Alla bilder jag har på Saga från när hon var liten ser exakt på pricken ut som Wilma gör nu :) Det är sååå roligt!!

Undra om bebis nr.3 också tänker se ut som dom ;)


Haha, det är så spännande så snart skaffar jag en till!!

<3

Jag älskar mina barn gränslöst.

DOM ÄR VÄRD ALLT!!!!!

Av Malin Strömqvist - 15 februari 2010 22:33

Snor och hosta!!

Kan inte denna skit förkyldning ge med sig någon gång?

Hatar att vara sjuk.

Wilma har också hosta, Saga hostar inte lika mycket längre.

Skönt att någon är på bättringsvägen.

Men vi snorar då hela bunten, utom Jocke då.. Som lyckats klara sig?

Undra hur!?


Vi har tittat på en lägenhet i Söndags.

Och sen tittade vi på den idag igen, den är sååå fin!

Jag tycker jätte mycket om den, och det vore så skönt att få komma "hem" till mitt sköna o gröna Långsele igen.

Visst det är skönt och bekvämt att bo inne i stan.

Men ändå, vill man bo finare och friare då passar inte staden så bra :p

Jag tycker det känns skönt när hela min familj bor i Långsele.

Mer än så behöver inte jag :)

Fast jag önskar såklart att Lena Jens och Elvira också bodde i Långsele!

Det vore ju toppen, så vi var samlade hela familjen!


Det är iallafall en 4 ro k som vi förälskat oss i.

Det är en altan på baksidan med trapp ner på gräsmatta.

En egen splitter ny tvättmaskin i ett STORT badrum med stort badkar!

Värmegolv i hela lägenheten (toppen)

Egen torkvinda på baksidan på den stora inhängnade gräsmattan.

Två mindre sovrum som passar perfekt till barnen, eller Saga iallafall.

Wilma har ju inte flyttat ifrån oss ännu, och Saga är ju inflyttad till oss nu igen när vi bor som vi gör med trapp o sånt.. känns nervöst att ha henne vaknandes på natten o raggla upp för den, nej urs o fy!

Så hon är installerad i vårt sovrum, men nu när vi flyttar så får hon sova i sitt eget rum, och det har hon nog absolut inget imot :)

Hon är ju så duktig så, somnar så fort man säger att det är natt och bara man ligger brevid henne när hon ska sova så sover hon sött på 3 minuter :)

Världens duktigaste flicka <3


Lägenheten är toppen fin, det är ett STORT kök.

Vilket känns HELT fantastiskt med tanke på detta lilla "kök" kan inte ens förmå mig själv att kalla detta för kök :P

Det är minimalt.

Men det nya är ett stort och fräscht kök, nya luckor i köket.

Det känns toppen! :) Så fint så!!

Badrummet är dessutom helkaklat.

Ljust och fint, känns så härligt, det är verkligens så stort!!


Ja den lägenheten kommer att passa oss perfekt!

Det ska bli så mysigt, som ett litet hus med egen tomt.

Längtar tills sommaren då man kan ha öppet.

Vid entrén in till lägenheten så är det som en ballkong också!

Super bra :)

Dessutom så ska vi skaffa en fin pool till små flickorna våra o ha ute på gården :) Det kommer att bli helt perfekt!


Nog tjatat om det, i övrigt så är jag jävligt förkyld och mår inte alls så bra som jag borde göra.. de känns trist.

Hoppas jag är piggare i morgon iallafall! :)


Nu ska jag tydligen vara social och mysig! :p

Haha, nån som blir less på mitt skrivande!

Jocke är ju som han är :)

Han kräver minst lika mycket uppmärksamhet som barnen!

PUSS!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards