Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Malin Strömqvist - 1 juli 2009 13:12

Jocke jobbar heeela dagen o heeeela kvällen!!

It sucks!!

men men, det är väl så de ska vara antar jag...

Jag o Sagis funderar på att hälsa på i Långsele!

Novis sov hos Linda o Daniel inatt! Så Linda var väl äntligen nöjd då hon fått haft en liten plutt som sovkompis ;) hihi!

Det hade iallfall gått jätte bra :D Roligt!


Jocke har fortfarande inte kommit ur sänge, så man har ju inte så jätte roligt här hemma precis... åsså börjar han kl. 14.00 Kul? Eller inte..

Aja...


Jag funderar på att gå ut på ballkongen en sväng o sätta mig o äta lite glass också!

Sagis är sur o gnällig!! Hon skulle egentligen ha behövt sova lite mer!

Får se om man lägger henne efter hon ätit lite lunch!


Längtar tills jag inte är med barn längre nu!!

Huvva, svettas snart ihjäl alltså, det är såååå jobbigt att vara tjock i denna värme.. tror jag har sagt det hundra tusen tals ggr, men fler ggr lär ni få höra det också!! FÖR DET ÄR VERKLIGEN OLIDLIGT!!!!!!!

Har dessutom mått så jävla illa inatt att jag knappt kunnat sova... LESS!

Halsbränna så jag låg o höll på o spy!

Nej, urs för o vara gravid i denna hetta..  aldrig igen säger jag iallafall!! :P


Hejdå!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards