Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Malin Strömqvist - 12 juli 2009 01:30

Idag har Linda gift sig med Daniel, så nu är hon inte längre Strömqvist utan Linda Sundin.. :) Hon var sååå OTROLIGT FIN!!

I morron ska jag lägga in bilder.. jag orkar verkligen inte nu!

ÄR SÅ TRÖTT!

Därför skriver jag bara godnatt o att ni ska få se bilder imorron från bröllopet o på världens finaste brud! :) Så roligt!

Jag får väl ta o gifta mig jag också då.. har ju tackat nej än så länge.

Men man får väl ta o tacka ja här framöver snart kanske? :P

Känner mig så ung ännu bara, 21 år och snart två barns mamma liksom.

Ska jag verkligen vara gift också? :)


 Ja kanske?


Kvällen var lyckad, Jocke blev fullast som vanligt! :P

Annars var allt lugnt tror jag.. Vissa hade sina små diskutioner men annars var allt frid o fröjd!

Jocke var lite enformig att lyssna på också.. men sån är han :)

Haha nejdå men när han är full så är han ju som ett surrhus man kan bli gaaalen på :P skämt o sido!


Nej dags att gå in o lägga sig brevid min avsmullna storsnarkare som verkligen stinker fylla där han ligger tvärs över sängen, o fullt påklädd!

Aja, hoppas hans kväll blev lyckad iallafall :)

Min Saga sover som den lilla prinsessa hon är.. sötare än allt annat i heela universum! Vet inte vad jag skulle göra utan min underbara lilla flicka!

Hon är verkligen den finaste lilla människa som existerar! :-) <3

Godnatt med er samtliga.

Grattis till brudparet, Daniel & Linda SUNDIN


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards