Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Malin Strömqvist - 24 juli 2009 23:35

Jaha, igår sålde vi som sagt bilen.

Och idag var vi på volvo o köpte en ny!

Känns riktigt roligt, det blev en års-modell nyare!

Så det var skoj, nya karossen mm :) Roligt.

Känns som ett riktigt bra köp faktist!! :-) wiho!

Man hade lite smått panik igår kväll när man var utan bil! haha :)

Men tur som man har så löste det sig rätt fort ändå!

Men nu är man pank också! :P

Eller vi ska väl köpa lite mer smått o gott till både barn o bil! :)

En till vagn o nya bilstolar och lite nya saker till bilen!

Man får shoppa med förstånd!

Har fått tips om en ny lägenhet också, en större!

Jippi!

Hoppas det faller oss i smaken så vi kan få flytta in så snart som möjligt!

Ska nog ringa o höra om vi får komma o kika imorron!!! :D

SPÄNNANDE!


Sagis var nöjd med sin nya bil.. hon var lite olycklig igår o tyckte att "bebisen" som var med hade tagit hennes volvo! :P haha!

Hon är för härlig o söt min fina lilla Saga!!

Nu ska jag vara trevlig o social med min man innan vi ska sova!

kanske ska ta mig ett dopp i badet också, vet inte! :) Får se om jag orkar.

Känner mig så trött idag!!

Jaja, Godnatt!

Bye!


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards