Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Malin Strömqvist - 15 juli 2009 21:30

Hade typ skreve världens längsta inlägg men sen försvann allt!

Jag orkar fan inte skriva nått nytt, nu är jag SUR!!!!

Av Malin Strömqvist - 15 juli 2009 14:37

Ja det kan man verkligen säga!

Gick väl o la mig ganska sent också, strax innan 02.00

Shiiiit!

Sen så ringde mamma 12.45 i dag kanske?

Och då hade jag nyss slagit upp ögonen.. haha! sjukt

Man blir ju så jävluskt trött o slö av att sova så länge också.. Så man har ju sovit typ 11 timmar inatt!

Ja men det är väl aldrig fel med lite sömn.. bara det att man bli slö!

Önskar jag hade vaknat vid 10.00 iallafall så jag hade kunnat hinna med finvädret o fått sola mig litegrann.. man vill ju bränna på sig lite mera!!


Jocke börjar jobba kl.16.00 o slutar inte förns kl. 00.00

Tro mig, it sucks!!!

Hatar verkligen dessa jävla skit pass!!

Igår var han hemma o var dålig.. så då hade man inte heller så mycket glädje av honom.. han kände sig bara hängig o hade sjukt mkt huvudvärk!

Nu har han laddat upp med alvedon o som jag förstått de så ska han väl jobba idag! :-) Tråkigt, men inte så mkt roligare att ha honom här hemma sjuk.. de är rätt trist de med!

Önskar han hade kunnat haft ett jobb med ett schema som såg ut såhär

Mån - Fre 07.00 - 16.00

Lör - Sön LEDIG!

haha, vilken dröm ;) Men sånt schema vill nog alla ha.


Har fortfarande inte träffat min prinsessa!

Så jag håller på att längta ihjäl mig efter henne.. :(

Men snart snart snart får jag pussa på henne! :D

Mamma skulle följa med Lena o Jens på en hus visning så då tog hon med sig lilla Sagis också, o det lär ju Saga tycka är jätte super spännande ;)

Sötnosan min!!

Lena o Jens ska ju köpa kåk, dom lyxarna!! :-) haha, måttligt avis känner jag mig! :-P Men det är ju sååå roligt att dom ska köpa iallfall! :D

Funderar på att åka med mamma till Långsele efter dom har kollat klart på kåken.. Jocke börjar ju ändå o jobba snart!

O de är rättså tråkigt att sitta här.. 67kvm o inget att göra!

Saga vill ju vara ute i de fina vädret.. o här är det kanske inte så roligt o vara ute.. Hon älskar ju att vara ute o strosa på o leka o ha sig :-)


Nej nu ska jag nog ta o ringa mamma o höra om dom kommer snart.

O berätta nyheten att jag nog åker med henne hem istället för att bara ta tillbaka Saga av henne! :-)

Skriver kanske mer senare.. CIAO!

Av Malin Strömqvist - 15 juli 2009 00:34

idag har varit en lugn dag, vi har bara myst o mått gott hela familjen :-)

ska kolla på en lägenhet på fredag, men bara för skojs skull liksom.

men det är ju så roligt att bara titta också :)

sen så var man på kullis en sväng också o test kastade några kasst med spöet.. finns inget hopp där känns det som.

såg ju en sån stor gädda där i lördags så man trodde man skulle få nått napp ikväll efter ös regnet.. men ikke!

ingen fisk som ville hugga idag.. som vanligt!

det är endast jag o linda som har fått fisk i år.. o det var i våras i mjövattnet vi drog upp varsin rättså stora öringar.. mycket fina!

men man har ju varit rätt slö på fisket nu under sommaren också..

man får ta o skärpa sig o försöka vara lite mer aktiv.. då kanske man får upp sin stora fisk någon gång! :-) så roligt o fiska!


sen så har man varit hos mamma o pappa idag också!

mamma var i stallet o red o grejade med miranda några timmar.

sen kom hon hem o sagis blev så lycklig o ville så gärna få mysa ifred med sin momma o till sist bjöd hon in sig själv till o sova över i mommas säng!

och momma kan ju självklart inte säga nej när saga ligger där o bäddar o gossar ner sig i sängen! :-) haha så söt hon är min lill prinsessa.

hon gav mig godnatt pussen o sen bad hon mig gå o stänga dörren efter mig o sa hejdå! :P haha, gullungen min!


SÅ NU SITTER JAG HÄR O SAKNAR HENNE SOM EN GALNING!!!! <3

men jag vet ju att jag behöver bara gå o lägga mig o vakna så får jag träffa henne :) men det är så tomt här hemma utan henne!!


Ååå Vito är stöööörd, vet inte vad som tagit åt honom... 

han verkligen biter DeeDee och det hatar jag.. han är en sån elak katt!

han bara tar attack o flyger på henne o hugger henne över hela kroppen tills hon kvider o skriker!! huvva.. snart får han ett nackskott alltså!!

Deedee är så snäll o förtjänar inte att åka på stryk av den där tjockisen!


Nej nu ska jag o min karl se på en film vi tagit hem för flera dagar sen!

Sen ska jag duscha o sen sova så jag får träffa min älskade lilla Saga snart!

Saknar hon så jag vet inte vad.

GODNATT! 


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards