Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Malin Strömqvist - 14 juli 2009 00:59

Jaha nu har man hållt på i ett år att bearbeta den jävla kalluffsen!!

Jag kan ärligt talat säga att han har fan ett hår i klass med mitt eget.

Och tro mig.. när jag säger så, då är det INTE en komplimang..

Fyfan, vilket helvete! Han kommer ALDRIG att få spara så länge igen :P

Haha, jävla idéer han har..

Huvva, det tog ett jävla tag att klippa igenom hela huvuvet på honom.

Så nu har han knappt ljust hår längre.. Nu är det hans vanliga färg!

Så lite mer slingor på det där så ser de ju hyffsat ut! :) haha!

Nej men han blev jätte jätte fin lillgubben min!

Själv skulle jag behöva en haircut mer än någonsin.. dessutom skulle jag behöva färga också, ser ärligt talat inte klok ut upp i huvudet!

Så man får ta o sysselsätta ändra Linda eller Jonta på o klippa mig nu!

För jag blir nog tokig snart, det går knappt att platta, så tjockt är det :P

Det är illa...

Man blir ju deppad när man inte kan göra nått liksom..

Sen vet jag fortfarande inte om jag ska ta o slinga lite mera eller om jag ska färga mörkt.. funderar faktist på o vänta med mörkt nån månad till..

Men jag vet inte??


Äsch ikväll har vi inte gjort nått alls.. Bara tagit det lugnt o legat i soffan typ.

Sagis har varit super duper trött o försökt somna i soffan men jag har hållt henne vaken o gosat med henne ;) <3

Min finaste Sagis i heeela universum, det finns inget bättre än henne!!

Hon har dansat o sjungt till Lotta på Liseberg! :-) Såå sött!

Sen så har hon även börjat med en dumhet, hon verkligen skriker "heeelveeete!" Jag trodde jag hörde i syne.. (började självklart GAPSKRATTA) så då tyckte hon det var super roligt o nu går hon omkring o svär värre än allt annat jag hört förut, hon säger helvete åt ALLT!

Haha, man är ju dum som skrattade åt henne, men jag kunde inte låta bli! Blev så otroligt chockad alltså.. men man får väl försöka få henne att sluta :P Eller så slutar hon väl till sist om man inte skrattar o så åt henne.


Sen så såg vi på BECK efter att Lotta på Liseberg hade slutat.

Det var en gammfilm som man sett, men BECK är ju såå bra!

Skulle verkligen kunna se ihjäl mig på såna filmer..

Synd att dom nya inte släppts ännu! Blir ju tokig i att gå i denna eviga väntan!!

Sagis somnade strax efter att Lotta på Liseberg var slut.

Sen har hon vaknat till en gång då hon hade drömt nått otäckt så jag la mig inne hos henne o vi gosade ner oss i hennes lillsäng o då somnade hon om på en gång! :-) Min fina prinsessa!


Idag är det 44 dagar kvar tills beräknad förlossning.

Ni kan tro att jag läääängtar!! Eller jag.. haha VI såklart! :-)

Orkar inte vara såhär tjock o stor o svettas som en galning längre :P

Är less på det nu, haha!

Någon måtta på eländet får det allt ta o vara.. Man vill ju ha ut pyret snart!

Men jag vill verkligen inte föda på Övik sjukhus.. det skulle inte vara roligt att sitta efter den vägen så länge o ha såå ont! HUVVA!

Blir ju mörkrädd bara jag tänker tanken... ojoj! Så jag hoppas egentligen att jag inte föder för tidigt, hoppas jag klarar mig till den 16e augusti.

Tror det är de datumet som Sollefteå BB öppnar igen!

Och jag är beräknad till den 26e augusti.. så jag hoppas att jag klarar det med nöd o näppe! haha :-) Jag är verkligen dö nervös att jag ska behöva sitta efter den där vägen med jocke som chafför o ha verkar! Jag tror jag smäller av ... av bara tanken!

Nej urs, nu ska jag sluta tänka i dom banorna... Får hålla tummarna på att jag klarar att hålla mig tills sollefteå bb öppnar!


Nu suckar min man.. han vill att vi ska se en film vi tog hem igår!

Verkar skit bra :-) så man håller tummarna.

En annan film man måste se är ju den nya med Johnny Depp..

Fyfan vad jag vill se den alltså, han spelar typ gangster tror jag?

Ååå måste se den alltså!!! :D

Nej godnatt nu ska vi se film innan Jocke blir gnällig över att jag sitter fast limmad i datorn o bara skriver :P

HEJDÅ!

(ni får se en bild på mig o saga från lindas bröllopsfest, emelie som tagit bilden, så söt tycker jag)

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards