Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Malin Strömqvist - 10 juli 2009 23:21

Shiiiiiet imorron smäller det!!!
Det är Lindas dag imorron, då hon förvandlas från Strömqvist till Sundin.

Eller egentligen till o med en Moussu! (tror jag stavar rätt)

Känns helt sjukt och jag börjar känna mig nervös! haha.

Linda är sjöööö-lugn hon, men det är ju bra! Då känner man sig själv lite lugnare också, men samtidigt är man ju PIRRIG ändå!!

Jag Sagis o Jocke åkte in till Kullaborg när Jocke slutade kl.21.00

Linda o Pappa var redan där o pysslade o donade..

Eller Linda pysslade väl mest, pappa spelade mest musik, dansade o fick även en öl av Linda!

Saga skrattade o tyckte det var tooook roligt när mopparn for omkring o dansade, hon försökte dansa likadant som honom o sprang o busade som en liten galning därinne!!

Antar att hon o Novis kommer ha race där imorron så man får väl vakta så dom inte ramlar o slår sig mest hela dagen o kvällen.

Dom är ju som vildar när dom är tillsammans! :-)


Johanna hade fått i uppdrag att passa Novis idag i några timmar.

Så dom kom hem hit o även Linda har varit här idag!

Sen drog vi en vända på stan, skulle gå på systemet till Jocke (party-prissen min) haha! Köpte 10 öl o 5 cider, det fick fan vara nog!! :-) Men han blir ju ändå sängliggandes på söndag om han skulle dricka 3 öl också. Så han får väl dricka som han vill, vuxen karl för gudsskull :-)

Inne på systemet kände man sig verkligen INTE hemma kan jag lova.

Haha, sjukt pinsamt!

Linda följde med mig in, vi hade med oss Sagis o Novis också..

Så där går man med två små söta 2år gamla flickor i en kundvagn, man är höggravid o lastar vagnen full med klirrande flaskor samtidigt som ungarna får för sig att börja skrika PARTY PARTY (WOOHOOOOOOOO) PARTY PARTY!! Dom skrek i kör o i munnen på varann :P ALLA TITTADE PÅ OSS!

Och tooooook skrattade :P Ja man fick ju skämmas!

Det får dröja innan man går in där igen!!

Nej nu ringer mamma så nu ska vi surra såklart! :)

Godnatt!!! :-)

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards