Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Malin Strömqvist - 3 juli 2009 01:08

I morgon när min lilla ängel vaknar så får vi äntligen säga:

"GRATTIS SAGA" Ååå vad hon kommer bli glad :D

Hon har ju längtat efter att få höra dom orden! haha, sötnosan våran!

Det ska verkligen bli roligt att ha lite kalas för henne o få ge henne massa presenter!! :) Så sött när hon kan öppna paket själv o det ska verkligen bli roligt att se hur förväntansfull hon kommer vara när hon öppnar alla paket o hur lycklig o chockad hon kommer bli när hon får fram en leksak eller dylikt ur paketen!! :-)

WIHO!


Idag kom Linda o hämtade mig o Sagis åsså åkte vi till Långsele!

Skulle egentligen påp badstranden där för mamma o Nova var där nere o badade o solade o lekte!!

Men dom hann åka hem innan vi hunnit dit! Typiskt...

En annan gång får vi åka dit då.. Just nu ser inte himlen speciellt lovande ut för kanon väder imorron, men man får hålla tummarna på att de vänder! Jag vill ju sola o bränna på mig lite mer ;) haha!

Brände mig ju så fruktansvärt så man var ju blodröd o hade ont nu i veckan. Men nu har de onda gått över så nu bränner jag mig gärna igen!

Rädd o förlora den bruna färgen man fått :P

Men snart kan jag ju börja sola solarium igen!!! jiho.

Vill ju inte göra det så länge man är på tjocken heller.. vissa säger att det inte är någon fara, o att bebisen vänder bort sig!

Men det går ju inte att komma undan strålningen o allt ljus när det kommer från båda hållen!? Aja, jag tänker iallafall inte utsätta nån bebis för solarium, det är ju tydligen nog farligt för en själv!

Men men.. Snart är bebis ute o då kan jag sooooooooola flera ggr i veckan om jag så vill :D JIPPI!!


Iallafall så var jag o Sagis i Långsele på bryggis hela dagen, var ute o solade lite o Saga & Nova badade som toooka som vanligt i deras lilla pool :P Så sött! Saga har tydligen en ny upptäckt tallang!! Hon kan flyta!! :)

Haha, så otroligt gulligt!! Hon lägger sig på rygg o flyter omkring :P

Min sötis!!! :D

Nova tror att hon kan simma också ;) Dom är ju ljuvliga!!

Fick såna fina bilder på dem idag också!!

Kanske lägger ut dom om jag orkar! :) Måste ju hämta sladden o kameran då! Dryyygt :P


Sen slutade Jocke kl. 18 idag så han kom också hem till mamma o pappa o käkade lite middag o härjade på!

Han lånade en stoooooor AC av pappa, så nu har vi iallafall lite svalare i lägenheten! Skönt, hoppas det är behagligt här hemma i fortsättningen då!

Sååå lesss på att de inte är svalt o skönt här hemma!

Sen har man ju haft storstädning då eftersom det är kalas här hemma imorron! :) Jag o Jocke (SJÄLVKLART tillsammans med Sagis) har förberett lite o gjort i ordning tårtor, Jocke gjorde sin helt klar och jag gjorde min halvklar!

Måste ju ha färska jordbubbar !!!!!!!!!!! :-)

Åå då får man ju vänta tills imorron för de ;) Gott kommer de bli.

Ska även köpa lite mer kakor o sånt imorron tror jag!

Jocke är ju o äter upp allt man kööpt!!! BLIR TOKIG.

Sjukt att man måste gömma kakor för en vuxen karl.. men men!!

Han får ju skäll också när han går o äter kakor hela tiden.. Men han är ju tydligen gravid också :P Så man får väl ha lite överseende då!

Han var o handlade en present till Sagis idag på sin lunch! :) Jag har inte ens sett den, han kom hem med den inslagen :P Spännande!

Tror hon ska få öppna på en gång hon vaknar, så jag också får stilla min nyfikenhet ;P


Ah sen var jag, saga, jocke, linda o novis iväg till Österforse o tjuvkikade på festlokalen vi ska hålla till i efter bröllis!! :)

Blir ju kanon de!

Var mycket finare än man kan tro! OCH STORT!! :) Hade inte den blekaste om att det var så högt i tak. Ja jag längtar till nästa lördag :-)

Ska bli såååå spännande!! :D


Jocke sov ner lill prinsessan ikväll :-) Medans jag städade då :P

Haha, jag hade hellre sovit ner henne, men han fick väl den äran!!

Så man har ju städat som en galning!

Han har ju haft hand om tvätten idag, så han fick väl slippa vara med på städningen då! :) Jag vet att jag städar bättre utan hans hjälp :P Han är mest bara i vägen o störig!!!


Ja nu ska vi mysa lite, innan vi ska sova!

Orkar inte se någon film ikväll fast jag skulle vilja!!

Ska nog ta mig en snabb dusch nu sen lägga mig i mitt svala sovrum :D

ÄNTLIGEN SVALT!!

Man kan komma undan denna outhärdliga värme någonstanns!

Jag kommer sova som en KUNG ikväll asså!!! :)

Hoppas vi snart har ett hus också, man e ju såå sugen på en kåk ;)

Dessutom har jag hittat en söt hund jag skulle vilja ha :P

Haha, ingen rottweiler men den var söt!

Äh, man ska ju tydligen vara miljonär för o kunna köpa hund numera!!


Nej nu ska jag vara social med min man innan han blir less på mig :P Han hatar när jag sitter vid datorn!! GRIN PELLE!!

Godnatt me er!!

Nu ska jag ladda inför SAGAS DAG :-D <3

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards