Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Malin Strömqvist - 20 juli 2009 19:39

Jaha, nu sitter man här och är bokstavligen DESPERAT efter en chokladkaka! haha, det är fan illa..

Känns som om jag skulle göra vad som helst för en chokladkaka just nu.

Har varit sugen sen igår kväll :P

Skulle nog kunna äta hur mycket godis som helst känns det som!

Jag skulle mer än gärna köpa en påse av videotekets lösgodis också!

Fyfaaaan vad gott!!

I neeeeeeed it :-) men det är så jävla jobbigt o gå.

Jag känner mig bara tung o tjock o allt är bara jobbigt.. Vankar som en anka när jag går o det är bara drygt!

Tror dessutom jag börjar ha lite foglossningar också.. huvva!

Gör sjukt ont i höfterna o bak mot ryggen och typ överallt lite då o då..

Orka vara gravid nå längre? Nej nu får det nog vara bra!!

Jag vill bara ha min chokladkaka o videotekets lösgodis påse i handen o ligga i min soffa o se en bra film med Sagis!!

Synd att jag inte hade körkort! Det ska jag fan skaffa mig, då hade jag redan haft massa gotta här hemma!

JA ett körkort får man skaffa sig, o en egen bil då! Men bara man har körkort vore ju det ett stort steg framåt :P haha!


Nej nu ska jag o Saga leka lite i hennes rum, hon lagar pannkaka åt Nova säger hon, men de är lite för varmt :P SÖTNOS!! <3

Hejsvejs...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards