Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Beställa och Avbeställa

Av Malin Strömqvist - 12 februari 2010 12:45

Man är ju som man vart!

Råkade gå med på att skaffa nytt och snabbare internet och hemtelefon med billigare avgifter :P Men nu känns det dumt!

Det är som dom bara dragit in i dessa hus.. och om jag ska flytta så är det ju hyffsat dumt att flytta dit man inte kan använda skiten :p

Haha, så jag måste ringa upp dom nu!!

Och Avbeställa helvetet!!

Hoppas dom är snälla och inte ska hålla på att jävlas o ha sig..

Jag menar, jag vill ju inte direkt vara bunden på ett abbonemang i 18 månader o inte kunde använda mig utav det :p


Nu har jag pratat med dom efter en kö tid på 30 minuter.

HATAR TELEFON KÖER!!

Aja, jag fick hur som helst inte säga upp det förrän jag hade fått nått jävla ångerbrev.. (skulle komma till veckan)

Så det är väl bara att invänta ångerbrevet då! :P haha!


Jag hämtade posten o hade fått nå piller från norge som man tydligen blev smal av :P haha, hur kunde dom veta att jag behövde bli av med ett par valkar?

Norge, Norge.. Dom ska alltid vara värst! ;) haha!

Så det är väl bara att försöka ringa till Norge nu då, och se till att jag inte fått nå jävla medlemskap nu också.. hatar när folk bara skickar ut sånt där!

Då måste man sitta i telefon kö som vanligt o jävlas!!


Tog lite bilder på Wilma idag när hon prövade en dress som Saga fick av Linda när Saga var liten! :) SÅ SÖTT!!

Ska lägga in bilder så ni får se!! :)

Måste bara hitta USB-kabeln :s vet inte vart min Jocke lagt den!!

Så att han använde den igår kväll.

Vi har egentligen hur många som helst :p

Men av någon jävla konstig anledning så försvinner dom en efter en.

Så nu ska jag söka rätt på den här, innan den också är gone 4ever!!!


Älsklingen kom iallafall hem med ciggah till min på lunch!

Göttans det behövdes :)

Nu ska jag ta o ge Wilmis en flarra välling! <3

Sagis leker så snällt med Dee-dee skulle ha tagit lite bilder!

Måste skicka efter massa bilder också, känns som tråkigt att ha alla bilder på datorn och inga riktiga!

Skärpning på mig, måste skicka efter en jävla massa! :)

Kan man köpa stora förstoringar och fina ramar o måla själv!

Sen har man ju Linda som är kungen på ps :)

Blir ju perfekt det hära :) Måste välja ut massa bilder nuuu!!

 TJA!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards