Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Veckans avsnitt av AA

Av Malin Strömqvist - 17 februari 2010 13:15

Jag har fortfarande inte sett veckans avsnitt av Andra avenyn!

Så nu måste de ju bara göras :D


Wilmas andra lilla tand nere börjar också vara på gång! :)

Så sött så!! :D

Tänk att hon redan blir ½ år nu i slutet av februrari!!

Det är helt vansinnigt vad tiden går fort!!

Jag som nyss tyckte jag fick henne!!

Men så är det ju, man märker inte att tiden går så här fort föräns man har småttingar, som växer och utvecklas hela tiden!

Det är så mysigt med barn! :)

Längtar tills jag har ett stort hus som jag kan fylla med barn :p

Haha, eller så har jag bara mina två små söta flickor.

Det räcker ju iofs.. men barn är ju ljuvliga!

Mina barn är det absolut bästa som hänt mig!!!

Visst att det inte alltid finns tid till allt som träning, simmning, ridning, solning och mycket annat som andra gör.

Plugga skulle jag vilja göra och självklart ta körkort som jag fortfarande inte gjort :/ Men jag har ju hela livet framför mig.

Är ju trots allt bara 21 år och har redan 2 barn!

Klart att tiden inte finns just ni, men den kommer :)

Och jag har ju redan det bästa av allt, två små fina och helt underbara flickor.

Körkort går ju att ordna bara man sparar en slant och tar en intensivkurs.

Vad nu det kan kosta?

Någon som har nån idé på vad en intensivkurs kostar?

Kommentera gärna :D


Så jag vet hur länge jag måste spara :p haha!

Man är ju inte den tätaste direkt.

Men det ska jag väl också bli hade jag tänkt, men först måste jag skaffa mig ett jobb, och det är ju inte precis aktuellt det heller ännu.

Måste ju först o främst vara hemma med lilla Wilma.

Saga ska nog få börja gå på Dagis med Nova i Långsele om det finns någon plats såklart :) Det kommer hon tycka är toppen skoj! :)

Men det finns säkert plats där, dom är nog inte omöjliga! :D

Roligt att Saga och Nova får gå på samma dagis!!

Känns verkligen toppen!!

Men dom kanske försöker slåss med varann där också :p

Haha man får förvaran personalen om att dom är bästa vänner men samtidigt så är dom som värsta syskonen också o ryker ihop titt som tätt.

Man kan bli lurad när dom bara sitter o pussas o kramas hela tiden.

För andra sekunden så försöker dom slita håret av varann eller så ligger dom o brottas på golvet :p haha men dom är ju underbara :D

Dom älskar ju varann så mycket, måste ringa varann hela tiden och vara med varann jämt, grinar efter varann med mera!

O andra sekunden så slåss dom :p haha!

Roligt att dom är så härliga våra små söt nötter! ;)

Eller hur Madde padde? :D


Nej nu skriker Andra avenyn på mig!!!!!

Och jag har längtat efter veckans avsnitt, som vanligt ;) Haha!

puss på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards