Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Negrer!!

Av Malin Strömqvist - 22 februari 2010 20:43

God kväll!!

Nu har man nyss snott ihop lite negerbollar!!

Gott gott gott!!

Jocke la sig uppe i Sagas säng för att sova ner henne.

Och som vanligt så somnar han själv också! :p

Eller jag antar att han gjort det eftersom han legat där uppe sen 20.10 typ :p

Illa sista gången han får sova ner henne!

Haha, han somnar fan alltid med Saga eller före Saga :p

Jag vet inte, men ibland säger Saga

"Nej mamma, jag ska sova ner pappa ikväll" ;)

Så jag tror att hon tycker det är mysigt :p

Och att han är skyldig, han tycker väl också det är mysigt! :)


Så nu sitter man i soffan med katta runt halsen och jycken över fötterna och har det väldans lugnt!!

Man skulle ha sett nån bra film, på Canal +hits så går iallafall

Batman, The dark knight just nu.

Men det känns som att jag kan den utan och innan vid det här laget!

Man har ju sett den några gånger!

Den är ju sååå bra!


Så jag ska zappa vidare och kolla om det finns nå mer bra på tvn ikväll.

Jag är himla trött jag med, har varit det hela dagen!

Men man måste ju avnjuta några goooa negrer innan man slocknar också!

Haha, Saga kommer bli lycklig imorron då jag ska bju henne på en chokladboll!

Hon fullkomligt ääälskar dom!! :)

Jag har inte gjort såna på huuur länge som helst.

Förut käkade man ju negrer heela tiden :P

Känns som att man aldrig åt godis, gjorde hellre chokladbollar!

Man är ju nyttig! :p *NOT*

Men jag ska gööra något åt det, snart!!!!!!

Måste ju börja nu när sommaren närmar sig med stora steg.

Fast än att det inte känns som så, eftersom vi haft en sån jävla lång vinter.

Jag menar när man tittar ut genom fönstret så känns det ju inte precis som att det är sommar om 3 månader och man kommer ligga på en strand på Öland.

Men det kommer man, och då vill man ju iallafall nästan få plats i en bikini!

Haha :) Så det är ju bara att skärpa sig.

Jag säger det ganska ofta, men kanske min blogg handlar om just att jag måste banta :p haha, ja det är nog det den handlar om.

I nästan varje inlägg så skriver jag "oj oj, nu måste jag SNART göra nått åt det"

Men jag gör det inte, när ska detta vända?

När jag flyttat till Långsele och kan börja träna kanske?

Då jag kan börja ut o gå med Linda varje kväll?

Jag och Linda är kung på att motivera varandra.. vi har ju som bantat ihop förr i våra yngre dagar, då det var mycket lättare och vi var mycket smalare :p

Men ändå behövde gå ner i vikt!

Haha :) Ja, man har det inte lätt.. ni hör ju!! :)

För var dag som går så blir man ju inte smalare heller.. tvärtom!


Nu ska jag ut med jycken och ta mig en rök!

Sen upp o väcka liv i karln min :)

Godnatt!!


Lite bilder från idag då Wilma försöker lära sig krypa! :)

Det går inte så bra än, men hon övar!!

Hon vet verkligen vad hon förväntas göra och hon blir så arg när det inte går, hon skjuter upp lillrumpan sin i vädret och verkligen drar upp knäna till magen, men sen orkar hon inte bära upp kroppen med armarna! :p

Haha dom ser ju sååå festliga ut! :)

Verkligen så sött!! :D

Hon blir så arg så hon håller för ögonen med båda händerna och trycker ansiktet i golvet/filten och skriker av hela sitt hjärta och sparkar allt hon kan med små benen :p så elak så ;)


Och såklart när Wilma är arg eller låter så måste hennes snälla stora syster krama om henne och säga "såååååååja Wilmis, det går bättre snart"


        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömqvist - 12 november 2013 21:11


Sedan jag bloggade sist..   Men jag har allvarligt talat inte haft någon tid över. Jag slutade ju på Eon i Augusti och började studera lite.. Läste en kurs som heter Personlig Försäljning. Sedan har jag hunnit börja jobba som Säljansvarig för...

Av Malin Strömqvist - 25 april 2013 13:14

Shit vad jag pluggar och står i nu.. fullt upp! Ligger efter med Personaladministrationen och avbokade ett prov i Företagsekonomin som jag borde ha gjort igår.. Men jag kände mig totalt oförberedd! Då är det nästan lika bra att lämna det ogjort och v...

Av Malin Strömqvist - 1 april 2013 18:02

Gud vad jag saknar Saga!  Hon åkte till fjällen igår med mamma och pappa.. så jobbigt att vara ifrån henne!  Jag är ju van att alltid ha mina små tjejer runt om mig. Tur jag har Wilma hemma som leker för två just nu :)  Känner att jag bara vill...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 22:54

Idag efter dagis så var Saga jätte frusen.. hon gick omkring med sin favoritfilt vart hon än skulle och frös som bara den. Så när jag skulle lägga henne tog jag tempen, och självklart hade hon feber! Mitt stackars lilla hjärta <3 38,7 grader.. h...

Av Malin Strömqvist - 4 mars 2013 12:36

Äntligen får vi säga "Välkommen till världen" till Novas lillebror!  En väldigt stolt och lycklig nybliven storasyster ringde mig och berättade glatt den underbara nyheten! :)  Så underbart! Inga negativa människor och tankar kan slå ner mig nu, ...

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards