Alla inlägg den 2 september 2010

Av Malin Strömqvist - 2 september 2010 21:08

Hej!

Idag har mina småttingar varit på dagis!

Det har gått bra :)

Åkte med Cissi på stan och skrev in oss som arbetslösa på AMS.

Det gick snabbt och smidigt!

Sen drog vi en vända på stan för att ha gjort nått mer vettigt idag.

Vi hittade massa fina saker som vi ville ha..

Man kollar inte ens på saker till sig själv ;P bara till småttingarna!

Det finns så mycket fint som man vill köpa!

Längtar tills nästa löning som kommer bli mycket större än den här månadens!! JIHO :) Då ska jag gå omkring med guldkortet och bara tänka..

SPENDERA -SPENDERA! ;)

Finns så mycket jag vill ha att mitt köpbegär ändå inte kommer släppa :p

Men jag kommer att kunna få bocka av många saker från min "måste ha lista" !!

Känns lovely :D


Iallafall så kom Madde också på Kappalh och hon tittade ju också på alla fina saker som jag o Cissi hittat..

Och inte nog med det, så köpte hon rubbet också!

Hon hade verkligen bara "Spendera-spendera" i sina tankar :P haha!!

Sen åkte vi på Kläddax för att Maddes shoppsug inte hade gett sig..

Nej nu var det dags för Jeans och Leggins prövning!

Så vi var där i en evighet.... (jag fick syn på en klocka)

Som visade att Våra bästa år hade börjat för 5 minuter sen..

PANIK!!! :P Hahaha!

Madde och Cissi vansinnig på mig och våra bästa år!!

Ah det var kaos..

Jag och Cissi hade dessutom inte ätit nått på hela dagen.

Inte ens nått morgonfika.. det var ju liksom fika vi skulle göra egentligen.

Så efter mycket bråk och skrik så beställde vi varsinn kebabrulle från City.

Madde bestämde eftersom vi tjaffsade om vart vi skulle beställa ifrån också.

Ja så vi hämtade det, körde med plattan i mattan hem till mig.. kasstade oss i soffan och fläskade i oss våra smarriga rullar! :)


Så började iallafall dagen.

Sen har jag haft besök hela dan och massa barn här!

 Mamma har varit här med 2 av sina 3 hundar som jag fixat klorna på.

Så dom blev vackra! :)

Saga och Nova har lekt tills dom blev för trötta.

Jag byggde kojor och burar och dom lekte vargar..

Jag matade dom med godis och sen dukade jag fram kvällsfika i soffan åt dom.

Sen körde mamma hem Nova till Madde så hon fick lägga sig och jag bäddade ner Sagis som somnade på två röda!

Hon hade bråttom att somna för imorgon är det FREDAGS MYS!!!!! <3


Längtar så mycket tills IDOL börjar :D:D:D:D Kan knappt vänta!

Nej nu ska jag dricka min coca och suga ut resten av nikotinen på den här snusen o invänta min älskade Jockepocke som är o tapetserar Maddes nya lägenhet! :) Han är så snäll o duktig <3


Hejdaaah!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards