Alla inlägg den 28 september 2010

Av Malin Strömqvist - 28 september 2010 16:32

Hallå!! :)

Idag har mina småttingar varit på Dagis länge!

Jag och Madde åkte till stan för att jag skulle shoppa!!

Men allt blev totalt crazy :p

Åkte och hämtade upp Emma.B som ville ragga med oss!

Vi öste gärnet tusen varv runt stan, jag försökte få dom att släppa av mig lite här o där så jag fick shoppa :P eftersom jag fick pengar av Jocke igår :p haha!

Så allt jag kunde tänka på var ju "Spendera Spendera" !!!!!!! haha!

Men men, jag tvingade Madde att stanna bilen 2 ggr, först kläddax för att köpa en jacka till mig, sen kappahl för att köpa en jacka o en mössa till Sagis! :)

Vi poppade A-teens på högsta volym, o gormade i kör "mamma-mia"

haha! :) A, det var kul! :p


Jag blev nöjd som fick inhandla en ny jacka till Saga.

Igår kom hennes nya skor!

Guuuuuuud vad dom är fina :D haha! Så otroligt sött!!

Åsså en ny mössa, hon älskar ju att få nytt!! :)

Hittade ett par galonisar till Wilma som var fodrade!

Men hittade inte rätt storlek :( SYND!


Nej nu ska jag prata med min älskling i telefon!!

Hade bra!!

Hejsvejs!


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards