Alla inlägg den 25 september 2010

Av Malin Strömqvist - 25 september 2010 14:12

Varje gång du öppnar käften och visar dina tänder tror folk du ler
och varje gång du öppnar käften kunde inte vara mycket mer fel
Inget är på riktigt.
Inget är på riktigt, eller hur?

Varje gång du öppnar käften är det som att se en dålig film man sett förut
och varje gång du öppnar käften får den där filmen bara sämre och sämre slut
Man undrar hur du orkar?
Man undrar hur du kunde bli såhär?

Inget är på riktigt. Inget är på riktigt. Ingenting är på riktigt
Ingenting är viktigt. Ingenting

Och varje gång du öppnar käften sprids en stank över stan
Varje gång du öppnar käften är de som att stirra ner i en kloak
Man tycker lite synd om dig
För vem ska orka bry sig tillslut
tillslut
tillslut

Av Malin Strömqvist - 25 september 2010 11:13

Godmorgon!

Imorgon åker min mamma o pappa till Turkiet!!

Jag vill så gärna följa med dom!!

Synd att jag inte har så mycket pengar!! Då hade jag lätt följt med!!

Vore helt underbart!! <3

Men mamma o pappa får det nog lugnt och skönt utan oss!! :P


Men vi får ta en utomlandsresa tillsammans hela stora familjen snart!!

Det har vi redan bestämt!! :)


Jocke jobbar idag, tråkigt : (

Igår när jag kom hem från jobbet så hade han gjort jätte mycket o köpt massa ost&kex :) Han är fin min Jocke!! <3


Känns dubbelt så jobbigt att han åker till sthlm nu!

Det blir bara värre o värre..

Men jag tror det är för att mamma o pappa åker till turkiet imorgon..

Då blir det ju kaos i mitt hjärta och hjärna! :p

Hur ska jag klara detta?!

Tur att jag har mina små prinsessor <3


Nej nu ska jag ta och kolla lite på internet!!

Saga och Wilma leker på Wilmas rum! :)

Pusshej!


En bild på världens bästa katt!!

Min Deedeee <3


  

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards