Alla inlägg den 8 september 2010

Av Malin Strömqvist - 8 september 2010 19:00

Ikväll längtar jag tills Idol börjar!! :)

Sitter framför tvn redan nu och är LADDAD!

Det är så spännande att se :) Vissa är sååå otroligt duktiga!


Sen så längtar jag även tills Linda kommer hem från stan efter sin bio!

Hade också velat gå på bio, men jag känner mig lite hängig.

Så lika bra att sitta hemma i soffan o se idol.

Det är lika bra ;) *hoppas jag*


Nej men jag hade gärna sett den där bion också!

Men den får man se en annan gång :)

Men jag längtar efter Linda, som vanligt! Men extra mycket idag eftersom hon ska ta med massa krimskrams som jag fått av Emelie!

Andra gången hon rensar åt mig nu :) I love it!! <3

Hon är fin våran Amilia!! :)

Jag och Linda hade egentligen tänkt att jogga ikväll.. men det blev ju inget eftersom jag gått o blivit så förkyld.

Men det går nog fort över, då jävlar ska vi ut o jogga!!

Haha :) Det ska bli spännande, rätt som det är så råkar vi väl vara "Kungen" på det också, vem vet.. vi kanske chockerar!! ;)

Joggar med en cigg var i munnen :P hahahha! Nej då!

(men typ)

Man är ju lite wild and crazy!!! ... som sagt! ;)


Jocke åkte till sina föräldrar för att hämta lite skruv.. vet inte vad han har o kikarn nu, och vet inte om jag vill veta? ;) haha!

Näääääe ni, min Älskling... han kan han!!! <3


Han tog såklart min Sagis med sig, hon var så sugen på att träffa sin farmor! :)

SÖTA SAGA! <3

Så hon fick vara uppe lite senare, men det går ju bra det med! (ibland)

Nej jag brukar lägga mina barn så himla tidigt, så det gör absolut ingenting att hon får vara uppe till kanske 20.00 eller nått!

Det går så bra så, det blir ju inget dagis imorgon heller.

Dom får vara hemma, det blir sånt strul när Jocke har Kramfors på Torsdagar.

Vet inte om jag ska fråga om jag kan byta dagar.

Ah, det tåls att tänka på! :)

Saga är suuuper laddad för att Nova ska sova över imorgon! :)

Mysungarna! <3 Det är så roligt att dom har sån glädje av varann!

Sött :)


Nej nu ska jag fortsätta att längta efter IDOL.

Måste kolla till Deedee också, hon sover i garderoben, så det inte kommit ut någon lite kattunge! ;) Vore så roligt!!

Jag längtar tills stunden är kommen, så jag får se vilka färger dom är! :D

Och hur många!! Längtar som en galning!! :D Spännande!!


Hejdooooooe!

Av Malin Strömqvist - 8 september 2010 11:34

Ja och jag som tyckte att det räckte med huvudvärk och snuva!

Men ikke, nu har Wilmi smittat ner mig.

Det är nog mitt eget fel eftersom jag inte kan låta bli att pussas med hon :p

Men men..

Idag har man halsonta och är lite hostig också.


Förkyldningen verkar ta hårdare på mig..

För Wilma har då ingen hosta och inga andra symtom förutom SNOR!

Aja, det är väl så när dom börjar på Dagis.

Då drar dom hem det ena efter det andra.. och på barnen så ger det bara utslag i snuva.. medans vi föräldrar blir dyngförlyld :p


Jaja, det är väl så det ska vara!

Så är det nog för dom flesta!

Madde har fått jätte fint i sin lägenhet!

Längtar tills jag får se köket då det är klart!! :)


Imorgon sover Novis över :)

Hoppas jag känner är lite friskare då!! :) Så man orkar med att vara en rolig mamma och barnvakt! :)

Idag är jag super trött.. håller på att somna hela tiden..

Lätt irriterad och negativ :P haha!

Inte en rolig mamma alltså! Nej då, jag låter inte barnen märka att jag har en dålig dag! :) Skulle jag aldrig göra!! :)


Längtar tills våra bästa år börjar!

Och längtar tills ikväll då det är IDOL!

Känns toppen att det har dragit igång igen :D Jipppi!!

Längtar efter en tv i sovrummet också.

Måste köpas snarast! Synd at man inte hade pengar som låg och skräpade någonstans :p Hade varit helt lovely att ha en tv i sovrummet när man mår som ett ASS! Bara ligga i sängen på kvällen o glo på tv tills man somnar!


Ja ja, slut babblat!!

Nu ska jag försöka vara en rolig mamma! :)

Hejdaah!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards