Alla inlägg den 16 september 2010

Av Malin Strömqvist - 16 september 2010 15:41

Hej!

Vi ska köpa en till tv, som vi ska ha i sovrummet!

Det kommer bli fint och framför allt MYSIGT!

Det är nog en bra investering!

Fick nyss förfrågan om jobb imorgon, bara 8-13

Men det är ju alltid någonting! :) Allt är bättre än inget!

Det blir ju pengar!

Så jag tackade jaa!! Såklart :) Väntar på att få en bekräftelse bara!

Så jag vet att jag är bokad.

Hoppas jag får det nu då.

För jag behöver faktist jobba så mycket som möjligt nu i September då jag inte jobbat nått alls, bara en dag!

Så det blir ju ett fattigt Oktober om jag inte får lite mer jobb nu i September.


Iallafall så har Johanna o Tindrah & Cissi o Elina varit här o härjat!

Barnen lekte som bara den!! :)

Vi lyssnade på musik, surrade, härja med barnen, fikade och rökte!


Nu sitter jag och kollar runt vart vi ska köpa tv ifrån.

Försöker hitta billigaste 32" tvn.

Hittade på NetonNet.se för 2790:-

Det är billigaste hittills! Får se om det dyker upp någon billigare!

Annars får vi köpa den nu i helgen! :)

Men då blir det en trip till Sundsvall!!

Och då vill jag helst ha barnvakt också! :)


Nej nu ska jag ta itu med mina busungar!!

Av Malin Strömqvist - 16 september 2010 11:06

Hej!

Har nyss läst allehanda.se

Gud vad sjukt att dom har sågat upp taket på shell!

Man blir ju less på alla små kriminella töntar i den här stan.

Jag menar, skaffa er ett jobb istället?!

Om man har det taskigt ekonomiskt!

Det känns som en bättre lösning.


Aja, man kan ju reta sig till multum över dylikt!


Wilma sover lunch nu hon!

Saga är trött hon också, men hon får inte sova nån lunch ;P


Jocke var nyss hemma med winerbröd till mig och Saga.

Han är så snäll och fin våran älskling! :) <3


Imorgon är en stor dag, och jag känner fortfarande att jag skulle ha stått där vid min systers sida.

Det känns som att det behövs! <3


Nu ska jag ta och mysa med min Saga! :)

Hejda!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards