Alla inlägg den 27 september 2010

Av Malin Strömqvist - 27 september 2010 19:44

Jahapp!!

Nu springer min älskling omkring och packar :(

Buhuhu, det kommer bli så ensamt här hemma utan honom.

Jag saknar han redan!!

Han åker nu inatt.. :(


Nu ska jag vara social och mysig med honom!!

Pusshej!

Av Malin Strömqvist - 27 september 2010 10:30

Hello!

Idag är man trött och seg!

Jag en snuvig igen, det har tagit omtag!

Suck.. Wilma och Saga är också snuviga... :(

Men vi har ingen feber som tur är!!

Jocke därimot är inte så pigg.. men han är på jobbet ändå idag.

Och inatt ska han ju åka till Sthlm!! :( Buhuhuhu :'(


Igår fick vi massa doftljus och en byrå!! :)

Blev verkligen suuuper fint med byrån i hallen!!

Så idag hade jag tänkt åka på Jysk och köpa en spegel o lite annat småplock.

Även att vi fundera på att köpa en ny köksmöbel nu!!

Men lurar på om man måste beställa sånt :( Det suger ju!

Jag vill ju kunna ta hem det idag isåfall... annars känns det ju tråkigt!! :(

Men jag ska kolla upp det! :)


Nu ska jag ta och pussa på världens finaste småttingar!!

Jag saknar min mamma och min pappa jätte mycket också!! :(

Men dom har det helt underbart i Turkiet!! :)

Och det förtjänar dom!! <3

Pusspuss!!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards