Alla inlägg den 14 september 2010

Av Malin Strömqvist - 14 september 2010 21:42

Jahapp!

Nu är man ganska nyligen hemkommen ifrån jobbet!

Det gick bra idag! :)

En lugn kväll helt enkelt!

Fick till o med se nästan hela idol :) NÖJD!


Nu har min kille åkt till stan för att handla nått han var sugen på.

Och då beställde man en snusdosa också!

Så jag sitter och väntar på att han ska komma hem! :)


Nu har jag inget mer vettigt att skriva :)

Hejsvejs!

Av Malin Strömqvist - 14 september 2010 11:17

Tjena!

Idag ska jag jobba, börjar kl 16.00 och går av 21.00

Så det är bara ett kort pass.

Känns skönt eftersom jag är så satans förkyld!

Suck, less på att vara snuvig, hostig och halsont!!

Nu vill jag känna mig pigg o fräsch!


Hoppas Lena får sluta tidigare så hon kan hjälpa mig att hämta mina småttingar på Dagis!! Vore toppen.

Elvira är hos Madde, så hon ska ändå till Långsele då hon slutar för att hämta henne :) Så hoppas hon hinner hit till 13.30

Vore perfekt! Så slipper jag tvinga Saga att gå så långt.

Hon är ganska lat och tjurig när det gäller att gå.

Hon vill ju faktist också åka vagn :P Eftersom Wilma får det.

Men vi får se! Kanske blir en promenad för lilla Saga också, vem vet! :P


Nej nu ska jag ta och vila mig lite.

Känner mig inte alls så fräsch idag!!

Bye bye!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards