Alla inlägg den 6 september 2010

Av Malin Strömqvist - 6 september 2010 14:24

Imorse åkte Jocke till Sundsvall.

Han åkte vid 06.30 kanske?!

Jag vaknade inte ens av hans väckare! OTROLIGT :D

Man sov som en stock! :) härligt!!


Sen så vaknade jag och barnen vid 7.30 i vanlig ordning.

Pappa kom och hämtade oss vid 8.30 och vi lämnade barnen på dagis.

Sen körde pappa hem mig igen, innan han drog vidare till Volvo.

Jag har såna snälla föräldrar! Ingen kan någonsin förstå hur lycklig jag är över mina föräldrar <3 skulle göra allt för dom!!! :-)


Jag la mig i sängen för jag frös och kollade på internet och låg o räknade en massa räkningar med mera :p Låter väl tråkigt..

Men jag tycker om att ha koll på läget! :)

La ifrån mig pennan o blocket och datorn o Dee dee la sig på min mage istället.

Då blev det så varmt o gossigt :P så jag somnade faktist!!

Haha, sjukt.. men jag antar att jag behövde det! :)

Sov som en stock, vaknade inte av något jag hade fått flera sms, av Jocke o Johanna o missade samtal hade jag också.

Men jag vaknade iallafall av att Johanna ringde o sa att hon var påväg.

Så då var det ju bara att stiga upp o bädda sängen! haha :)


Vi såg lite på våra bästa år, var ute o rökte och surrade.

Sen åkte vi o hämtade mina småttingar på Dagis.

Och Tindrah vaknade för hon hade fått tagit sig en powernap i bilen!

Fullt ös på en gång på alla barna! :)

Wilma skulle äta gröt då vi kom hem så då fick Saga o Tindrah äta en macka som mellis! Sen drog dom ut tydligt :p

Saga som öppnar altan dörrn.

Som tur är så sitter dom ju bara nedanför trappen i ett gegghål som Saga o Nova hjälpts åt att gräva :p


På torsdag ska nog Nova sova här också!

Tror det iallafall, Madde ringde o fråga om hon fick det.

Och det får hon såklart!


Nej nu ska jag ta o vara social med Sagis som sitter här.

Johanna o Tindrah åkte nyss för dom skulle hämta Tindris "momma" på jobbet.

Wilmis fick sova en stund efter dagis.

Hon hade knappt sovit en timme där.. o då brukar hon bli lite "urform" om hon inte sover ordentligt!  :p Så lika bra att låta hon sussa en stund extra! :)


Hej meee eer!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards