Alla inlägg den 9 september 2010

Av Malin Strömqvist - 9 september 2010 09:50

Hur är det möjligt?!

Att jag lägger Wilma kl. 18.25 på kvällen och hon sov enda till 9.00 :)

Haha, vilken tjej!!

Annars brukar hon vakna mellan 7.15 - 8.00 någongång!

Så jag fick sovmorgon idag!!

Skönt, eftersom Saga kom bara in till våran säng och bäddade ner sig under mitt täcke och somnade om på två röda :p

Vilka snälla tjejer jag har!

Såå vi sov enda till 9.00 imorse!!

Jocke klev upp super tidigt eftersom han har Kramfors, torsdagar!

Men ingen av oss verkar ha vaknat av honom!

Han skötte sig bra och smög! :)


Inga kattungar än heller..

Suck!

Vi väntar ju som galna här hemma :D

Men vi håller Dee dee inne så dom små inte skulle försvinna ifrån oss! :p

Då skulle vi nog leta ihjäl oss efter dom!

Men jag tror inte deedee skulle föda dom ute, och skulle det hända så skulle hon nog visa vart dom var!

Hon är såå duktig och snäll våran fina Deedee!!



Nej nu ska jag ta tag i mina busfrön som härjar i mitt sovrum! :p

Önskar att jag hade kunnat haft samma energi som dom på morgonen!

Jag får också börja lägga mig i samma tid som dom! :P haha!

Vore nått det!! Att säga Godnatt till Jocke efter middan!

Nej det vill jag inte :) Men då kanske jag skulle haft samma energi iallafall.


Idag fick dom vara hemma från Dagis.

Stackars Nova som får vara där utan Saga idag.. :(

Men hon får ju komma hit sen och sova här!!

Det är nog ett litet plåster på såren!! :)


Hejdooe!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards