Alla inlägg den 7 september 2010

Av Malin Strömqvist - 7 september 2010 12:50

Nuuu ska jag åka och hämta mina små flickor :D

Jippppiii! :) haha som jag har längtat!

Har inte gjort så mycket idag.. plockat o stökat på här hemma.

Plockat ur och i diskmaskinen, vikt och hängt tvätt m.m

Bara vardagliga sysslor! :P


Sen har jag suttit framför våra bästa år och slappat.

Det var spännande!! :)

Det är alltid lika spännande :P fast det är en seg serie där det ständigt är intriger med mera.. :p haha, jag är verkligen fast i det!


Längtar som S*TAN tills ikväll!! IDOL!!!! :D

Jiihooo!! Gud vad jag längtar.. haha! Man är ju besatt av soffmys :P


Nej nu ska jag dra på mig dojjorna och åka på Dagis!! :-D 

Byeeeee!

Av Malin Strömqvist - 7 september 2010 07:52

Godmorgon!

Nu har min man begett sig till jobbet och mina små har åkt på Dagis.

Så nu är jag ensam.. det blir så tyst här när inte Saga och Wilma är hemma!


Men jag får ju hem dom om 5 timmar :)

Längtar lika mycket varje dag! ;D mina små hjärtan!!


Nu ska jag ta och försöka ropa in Deedee som har sovit ute inatt!!

Hon smet ut och vi har ropat på henne hundrasjuttiåtta ggr!!

Men ingen Dee dee har kommit in.. suck!

Så nu ska jag ut och ropa igen!!

Blir ju orolig att hon får sina kattungar ute.. det är inte lång tid kvar nu.

Om jag försöker räkna på hur länge hon har varit med barn så säger det att hon ska ha kattungar till helgen.

Men det är såklart svårt att räkna.. men det var iallafall då jag såg att hon var med barn första gången..  men men!

Som sagt mycket svårt att veta när hon ska föda sina små!!

Därför vill vi ha henne inne!! Men hon rymde igår kväll, hoppade ut genom fönstret.. tack o lov så bor vi på botten!!


Nej nu ska jag ut och locka på mina finaste katt!

Hejdaah!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards