Alla inlägg den 20 september 2010

Av Malin Strömqvist - 20 september 2010 16:37

Hello!

Idag har vi varit på 3års kontroll hos Tandläkaren!

Det gick jätte bra, Saga var så duktig och gapade super stort och tandläkarn fick greja i munnen o knacka på tänderna, använda spegeln m.m

Hon hade laddat och övat mycket hemma igår kväll :)

För hon vet ju att om man är duktig hos Tandläkaren så får man någon leksak efteråt ;) Så hon skötte sig utmärkt :p

Tog med oss Nova o Madde också, så Nova fick göra sin kontroll samtidigt :D

Eller efter Saga :) Det var ju toppen!

Allt gick snabbt o smidigt för våra duktiga små tjejer! :D Så stolta!!

Sen satt vi på stan efter tandläkar besöket och väntade på Mamma och Wilma som var ute och snurrade i bilen medans, och gjorde massa ärenden! :)


Nova och Saga gallskrek på stan, var väldigt speedade och gormade som två toka :p hahaha!

Jag och Madde försökte att få tyst på dom.

Dom tyckte att en kille såg ut som Jocke :P hahahha!

Så dom ropade för brinnande livet efter den killen! :P

"ÖÖÖÖÖÖ HÖÖÖRRRUUU STOOOOOOR KILLLLLLLEEEEEN"

"KOOOOM HIIIIIT DAAAAAAAH"

Hahahhahaa :P jag och Madde skämdes som faeeen! :P

Försökte få dom att ge sig, så jag sa till Saga

"Men herregud Saga, nog känner väl du igen din pappa nåå"

"JAAAAAAA, PAPPPPPAAAA KOM DÅÅ, DOM DÅÅ PAPPAAAHH"

Skrek hon till den där stackars killen :P hahahhaa!

Om möjligt ännu mer pinsamt :P hahaha!

Dom är ju helt tokiga Saga och Nova!

Dom skrek åt typ alla andra som gick förbi också.

Typ att vi skulle titta på allla.. och Nova skrek åt nån gammal gubbe att han såg ut som jultomten, med mera med mera :P

Det är så svårt att få dom att sluta, dom triggar ju varann liksom!!

Men dom är ju barn ;) Barn måste få vara barn! :)


Sen så åkte vi vidare på Ica Remsle och brände massa pengar.

Handlade hur mycket mat som helst :) Skönt!

Mamma och Madde handlade också jätte mycket! :)


Mamma och pappa åker till Turkiet på Söndag.

Jag önskar jag fick följa med dom!! :) <3 Vore helt underbart!!!

Men jag hoppas dom får en fantastisk resa!! :)

Det förtjänar dom!! :-) Mina fina föräldrar!


Nu ska jag gå och sätta på lite spagetti-vatten.

Har redan gjort en veg.färssås och en köttfärssås!! Man är ju duktig :D

Städad i köket efter matlagningen ockås.

Pjuuuh, vad man ligger i :)

Nej nu ska jag ordna så att middan är klar tills Jocke kommer hem! :)


Bye bye!!

Bjuder på lite äldre bilder idag! :)

              

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards