Alla inlägg den 5 september 2010

Av Malin Strömqvist - 5 september 2010 19:28

Idag har det inte hänt så mycket!

Jag låg i sängen lääänge idag, resten av familjen kom o gick hela tiden o höll mig sällskap lite titt som tätt.. :D

Myspys!

Igår renbäddade jag och dammtorkade här hemma..

Så idag har jag gjort resten av storstädet.

Dammsugat, skurat, plockat ur och i diskmaskinen.. tvättat, hängt och vikt tvätt.. stått i helt enkelt! :P

Det är inte roligt, men gud så skönt det är att sätta sig ner i ett rent hem! :)


Åsså har vi varit ner till Madde o Novas nya lya o kikat!

Super fint blev det!

Jag älskar hennes tapet i hallen! SÅ SNYGG!! :D


Nu är min man och hjälper till o bär o har sig!

Så dom ska kunna sova där inatt! :)

Mysigt!

Det är så skönt att dom börjar komma i ordning.

Det är inte helt klart med tapetseringen.

Dom har fondväggen i tvrummet och köket kvar att tapetsera!

Men det tar kanske 2 timmar! :) SÅ det är en lätt match!

Roligt att Madde tapetserat tvrummet själv också!

Hon är jätte duktig :D


Mina barn sussar sött i sina sängar.

Wilma somnade 18.30 och Saga 19.00

Dom är så duktiga :)


Vi har möblerat om i vårat sovrum och gud vad bra jag sover nu!

Det var verkligen kanon att vända sängen sådär!

Nu längtar jag till löningen så vi kan köpa en tv till sovrummet!

Kommer verkligen bli pricken över i:et :)


Nej nu ska jag zappa lite o hoppas på att hitta en bra film att se :)

Bye bye!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards