Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Malin Strömqvist - 1 januari 2011 10:53

Gott nytt år till er alla :)


Vi hade en mysig nyår <3

Johanna, Mattias o Tindrah var här en sväng på dagen.

Barnen levde loppan som vanligt ;)

Jag o Johanna gjorde oss vackra mellan rökpauserna.

Medans våra karlar tittade på nakna manskroppar på internet, och drömde sig bort... :S

Haha jag ljuger inte ens ;P

Eller lite då, det var bara nakna överkroppar o jag är inte säker på att dom drömde sig bort, men vem vet ;)


Sen så åkte dom till skedom o vi till bryggis.

Mamma jobbade kvällen så det var bara Pappa o Novis o vi :)

Pappa o Nova bjöd på middag o vi satt o surra o barnen lekte!

Wilma var väldigt trött, så vi åkte hem vid 18.30

Hälsade på Daniel en sväng o pussade på Lunas valpar som jag önskar jag fick ta med mig hem :P Fyyyyyyy S*tan vad söta dom är!!!! <3

Och dom snuttade på Sagas kinder hela tiden!!

Första gången Saga såg dom!

Hon ville såklart också ha med sig en hem :p haha!

Fräck som man var så tog man en bild o skickade till Linda i Blåsjön o skrev gott nytt år :P haha! Hon blev nog lite blödig o fick hemlängtan!!

Sen så följde Danne med hem till oss o jag la Wilma.

Jocke o Daniel spelade tvspel o jag la mig i sovrummet o såg på Tv efter att ha sovit ner Saga också.

Men först så fick hon ju äta chips o dip o kladdkaka o dricka "skumpa" Pomac.

Åsså gick vi ut tillsammans o Jocke smällde raketer här ute på gården.

Saga skrattade hela tiden tills det började smattra, haha då blev hon lite skraj!

Sen åkte Danne hem o jag o Jocke la oss i sängen o såg klart Seven.

Var så längesen jag såg den, och den är alltid lika bra.

Alltid gamla filmer som är bra!

Görs ju knappt nå bra filmer nu för tiden.. tråkigt!!

Filmen slutade iallafall lagom till 00.00 slaget!

Och vi pussades in det nya året! :)


Nu är Jocke o Saga på Bryggis hos pappa o Nova o skottar.

Han ville köra snöslungan o skulle egentligen köra upp det stora spåret på lägdan.. men det hade pappa gjort igår redan.

Så han ska skotta efter plogbilen o dona på.

Wilma skulle ju sova lunch så jag o hon fick stanna hemma :P

I vanlig ordning :P

Nu sover hon iallafall och jag sitter o slöar framför tvn.


Kollar på tapeter.

Vi ska tapetsera om i köket :) Kommmer nog bli suuuuper fint :D

Längtar så mycket nu!

Vi funderar också på att lägga nytt golv i köket o hallen.

Men det får nog vänta en stund tror jag :)

Vi får prata lite mer om det iallafall!! :P

Vill så gärna ha en ny köksmöbel också.. hm, måste nog kolla på Mios mellandagsREA! ;)


Snart måndag, som jag längtar! :) Hoppas jag får jobbet!!

Håll era tummar o tår för mig! ;)


GOD FORTSÄTTNING ALLA FINA VÄNNER <3

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards