Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Malin Strömqvist - 15 januari 2011 23:31

God kväll på er :)

Nu sitter jag här i soffan ensam.

Pratade nyss med Jocke, han verkade glad  :)

Linda har varit här hos mig ikväll en stund, men sen övergav hon mig för Emelie.. så då fick jag tråkigt igen :P

Annars så har jag mest suttit vid datorn och sen sett på tv också.

Upptown girls vad ju på tvn tidigare, den är såå bra :)

Nu är det slutet på Supersugen, den är så otroligt rolig :p haha!

Skrattar mig fördärvad varje gång jag ser den! :)


Saga ville inte vara uppe nå sent idag :p

Hon var trött o ville gå o lägga sig redan kl 19.00

Men jag ville ha henne uppe länge, så till 20.00 höll jag henne vaken :)

Hon lyssnade på sina favoritlåtar, Margareta och Folköl o dunka dunka!

Så hon var glad o sjöng o dansade :) Sötunge!

Min lilla Wilma somnade kl 18.00 i vanlig ordning, hon ville inte vara vaken längre, så hon fick sussa då :) <3


Nu ska jag fortsätta att ha tråkigt i min ensamhet :p

Funderar på att gå o lägga mig, men det känns så tomt utan Jocke!

Kanske smyger in till Saga o lägger mig? Haha..

Wilmis säng är ju lite för liten ;) Får ju inte plats i en spjälsäng då man knappt får plats i Sagas säng :p haha!

Nej jag får lägga mig i min egen säng o slå på tvn där inne kanske :)

Får se om jag orkar ta mig ur soffläge :p


Hejdå med er, hoppas ni har en fin lördagskväll :)

Av Malin Strömqvist - 15 januari 2011 16:22

Oj så ensamt de blev..

Nu har Jocke åkt till stan, han skulle springa in en sväng till sina föräldrar innan han begav sig vidare till sina kompisar.

Hoppas han får det roligt :)

Små tjejerna leker som bara den här hemma!

Men dom vill inte vara med mig, dom har de så bra med varann så jag känner mig överflödig :p haha! Så jag sitter i soffan o känner mig lite ensam.

Men då Wilma går o sussar så brukar Saga vilja vara med mig.

Men hon lär ju vara svin trött runt 19.30 som vanligt :p

Men det är nog nå bra på tvn ikväll :)

Annars får jag väl lägga mig o sova så är jag piggare än barnen imorgon då jag vaknar ;) haha! Nejdå :)

Jag ska se på tvn o äta kladdkaka o chips&dip med Saga.

Vi har inhandlat lite så vi ska ha myspys ;)


Nu ska jag återgå till Mussepig som är de enda jag ser på nu förtiden.

Sagas favoritprogram!!

Saga o Wilma är så roliga då dom ska dansa som musse o hans vänner då dom dansar Tiptop-dansen!! :) Wilma ser så skojig ut då hon dansar och Saga ser så seriös ut :p haha, det värmer i hjärtat :)

Hejdå!!

Av Malin Strömqvist - 15 januari 2011 11:48

Hallå! :)

Idag är jag verkligen super trött!

Vet inte vad det är, men jag o Jocke låg o såg på en jätte spännande film igår.

Så jag somnade runt halv två inatt kanske, och det var ett tag sen jag var vaken så länge :P Säkert därför!

 Jocke ringde nyss o härjade om att vi skulle köpa en ny bil.

Haha, han har då alltid idéer han!

Får väl lyssna på vad han har att säga, när han kommer hem.

Han är ju hos pappa på Volvo o hänger :)


Wilma har jag nyss lagt så hon sover sött.

Saga sitter framför tvn och äter en HelloKitty glass :)

Och jag sitter här och jäääspar! :P


Nej nu ska jag ta och kolla vidare på internet o sen mysa med Saga.

Jocke ska dricka öl ikväll, så jag får det lugnt o skönt :P

Nejdå det är tråkigt att vara ensam hemma då barnen går o lägger sig så tidigt.

Linda ska säkert också ut o svänga med sina lurviga.

Så jag får inget sällskap av henne då!!

Jag får väl sitta o äta gotta o se på fångarna på fortet eller nått. :p


Hej med er :)

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards