Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Malin Strömqvist - 12 januari 2011 11:50

Hej!

Nu har jag just lagt Wilma för o sussa lunch.

Jag och Saga sitter i soffan o ser på barntv.

Funderar på vad vi ska hitta på idag?

Kanske vi ska smyga in o väcka Jocke som vi gett sovmorgon idag? :)


Jag sitter iallafall o pratar med Madde! :)

Ett givande samtal :)

Vi kan tillsammans sitta o bli less på saker o ting.

Vi tycker väldigt lika om i stort sett allt! haha! :-)


Nej nu ska jag funder ut vad man ska hitta på idag! :)

Jag vill på MIO och så vill jag på Jysk, men det vill nog inte Jocke :p

Ska kolla hur kallt det är idag, det ser kallt ut!

Men det gör de väl alltid?

Wilma har blivit så förkyld så man kanske inte ska dra ut henne heller.

Vi får se :)


Hej med er!

Av Malin Strömqvist - 12 januari 2011 09:08

Godmorgon!!

Nu känner jag mig trött :P

Ändå har man varit uppe över en timme nu.

Men inte gjort något vettigt.. bara sutte framför tvn och myst.

Jag somnade iallafall tidigt igår, eller inte jätte tidigt men kanske runt 23?

Jag tror det iallafall.

Saga kom in runt 22 till sovrummet och ville sova med oss i storsängen och då släckte jag ner o somnade jag med..Efter ett tag iallafall.


Nej nu ska jag zappa lite o kolla om de finns nå bra o se på.

Sen får vi se vad dagen har att erbjuda!

Ha en bra dag!


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards