Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Malin Strömqvist - 14 januari 2011 12:50

Hej! :)

Nu ligger Wilmis o sussar lunch och Älsklingen har nyss varit hemma o käkat lite :) Jag o Sagis sitter o tittar på NallePhu :)

Mysigt!!

Jag är super trött idag!!

Saga har sovit jätte dåligt, hon vaknade inatt o kom in till oss.

Hon hostade och var jätte frusen.. det var svin kallt här inatt!

Så jag förstår att hon frös, hela hon skakade!

Ändå var hon inbäddad i sin filt och Jockes duntäcke!

Men jag frös också, så det var verkligen kallt!

Vet inte varför det var så kallt?!

Konstigt, kanske pelletsen som tagit slut?! :S

Men det kan de ju inte vara, för nu är det inte speciellt kallt?!

Aja, får hoppas det är varmt inatt iallafall.

Saga sov iallafall som en kratta.. somnade o vaknade hela tiden!

Och jag kan verkligen inte sova då inte hon sover, försökte verkligen men jag kunde inte.. så vi har sovit dåligt båda två.

Då är det mysigt att bara kunna sitta o titta på Nalle Puh!


Skönt att det är fredag också! ;)

Jocke har varit ledig hela veckan, utom idag!

Men nu är han ledig hela helgen också :) Myspys!

Jag skulle behöva åka på affärn.. det är så jävla kallt och barnen har sån hosta o är förkylda så jag vill inte dra ut dom heller..

Åh så handikappad man är utan körkort!

Tänk om jag bara hade haft det där jävla kortet.. Vad lite problem jag skulle ha!

Och vad mycket saker jag skulle kunna göra!

Aja, snart så kanske jag kan ta det. Hoppas det iallafall :)

Man skulle ha haft pengar så man kunde ta en intensiv kurs så man har körkortet Fortare än kvickt :)

Men det kostar ju en slant :P haha!

Synd, att allt ska vara så dyrt..


Nej nu ska jag ta och mysa med Saga o fortsätta hänga med i Nalle puh!!

Hejdå med er :)


Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards