Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Malin Strömqvist - 26 januari 2011 11:48

Hej! :)

Igår var jag och Madde i väg på möte igen.

Imorgon ska vi också på möte.

Vi funderar på att börja plugga om vi aldrig får nå jobb!

Ja det blir ju bara att läsa upp gymnasiekompetensen så vi iallafall har den.

Sen får man väl se om man vidare utbildar sig inom något passande.

Madde vet vad hon ska göra.. Själv har jag ingen aning.

Eller självklart har jag också drömmar :p

Men mina är långt bortom vad som kan hända .. haha!

 Jag kan ju inte bli en delfinskötare i Sollefteå.. :P Och flytta finns inte på kartan.. Så jag får inte jobba med delfiner!

Och någon bonde blir jag inte heller, inte heller någon kurator.

För då måste jag plugga i Östersund.. och då behöver jag bo där.. och som sagt, flytta vill jag inte.. så jag får väl utbilda mig till något annat, något vanligt!

Haha :) Men man kan ju alltid drömma! ;)


Så imorgon ska vi iallafall på möte om att börja plugga.

Får se hur det blir :)

Helst vill man såklart ha jobb.. men då kanske man får beta av pluggningen innan man får ett fast jobb.. man blir less på att bara vara vikarie, speciellt då man aldrig får vara det :P

Nej, men det har varit så lugnt med förfrågningar på slutet, så man blir ju less..


Idag jobbar Jocke, han är inte ledig förän på måndag..

Nu jobbar han från morgon till kväll fram tills måndag!!

Tråkigt för oss :P

Sen börjar han sitt nya jobb på Tisdag.

Men då är han ledig varje helg :)


Nu ska jag mysa med Saga, hon sitter o äter glass hon :)

Hejsvej!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards