Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Malin Strömqvist - 31 januari 2011 18:48

Hej!

Nu ligger Wilma o sussar sött!

Jag sitter i soffan o är svin trött och Saga sitter framför tvn och ser de sista programmet på playhouse disney innan de stänger för dagen.

Jocke har däckat i sängen han.. han la sig o skulle läsa nån bok o så somna han.

Men jag förstår att han är trött efter dom senaste dagarna som har varit späckade med jobb.. tidiga mornar och sena kvällar..

Idag var hans lediga dag och vi har varit ute o åkt bil o tittat på hus o haft oss.

Det var mysigt.

Sen var han in o köpte ett par nya solbrillor till Saga.

Han hade lovat henne det för någon kväll sen, så hon blev nöjd.

Först tyckte hon dom var fula för han köpte röda.. men efter ett tag så tyckte hon nog dom var rätt fina ändå..

 Allt måste ju vara rosa :P Annars är det fult!!! Haha, hon är rolig Sagis!

Hon skulle ge bort glasögonen till Wilma så Jocke kunde gå in o köpa ett par nya igen till henne, men rätt färg den gången! :P

Men jag sa till henne att hon fick vara nöjd med röda o sa att dom var super snygga :P Då tittade hon på dom o la ner dom i knäet o suckade bara...

Så rött var ingen bra färg på brillor tydligen :p haha!

Sen var vi på volvo hos pappa också o hälsade på! :)

Satt där en stund och surrade innan vi åkte tillbaka till Långsele.

Åkte in till Madde, Pär o Nova en sväng o hälsade på också.

Barnen lekte o käkade bullar :)


Imorgon ska jag och Madde på möte igen.

Vi måste välja inriktning till vårat pluggande nu! :)

Sen ska jag på sjukhuset imorgon också o göra cellprov.

Undra om det gör ont?!

Eller vad dom gör egentligen? Om det bara är som ett klamydiatest typ? Att dom duttar med en tops typ :P

Haha, jag o mina skräcker .. men de ska nog gå bra!!

Alla verkar ju göra det :P


Nej nu ska jag mysa lite med Saga innan det är dags för henne o sussa!

Hejdå :)

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards