Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Malin Strömqvist - 13 januari 2011 20:14

Haha, ja som rubriken lyder.. SPEL!

Jocke har spelat tvspel nu i några kvällar.. gud vad tråkigt det är!

Igår spelade han i flera timmar!

Så då la jag mig i sovrummet o tittade på tv där o sura lite åt han :P hehe!


Och nu sitter han o spelar igen.

Han spelar som vanligt sitt hockey spel!

Så jag sitter vid datorn och tråkgar.. Barnen sover så de är jätte tråkigt o tyst här :P Finns inga bra filmer o tanka hem heller!!

Och inget bra som går på tvn ikväll.. suck!


Idag har iallafall Lena, Elvira och Linda varit här!

Det var roligt :) Lena hade med sig lite kläder till Wilmis!

Barnen lekte som galna :)

Elvira hade gått 14 steg igår, vad roligt :D

Snart springer Wilma o Elvira tillsammans! ;)

Linda hade med sig massa fika som vi fikade, MUMS!! SEMLOR :)

Gud så gott det var :P Mmmm.. man kan ju föräta sig på sånt;)


Sen så packade vi in oss i bilen och åkte hem till Linda o gossade med hennes små valpar, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VAD SOM ÄR SÖTA!!

Jag och barnen höll på o snusa ihjäl oss på valparna :P haha!

Önskar jag finge ha en här hemma tills dom blev leverans klar iallafall :p

Men det får jag såklart inte för Linda!

Men man kan ju önska iallafall! ;)


Nu ska jag kolla vidare om jag hittar nån bra film o se på!

Dåligt mycket man längtar till Söndag då!!!

Solsidan börjar då!!!! <3


Hejdå :)

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards