Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Malin Strömqvist - 9 januari 2011 20:15

Go´kväll! :)


Nu har jag tagit lite bilder på köket med nya tapeter o ny köksmöbel.

Ska köpa en hylla i ek också och hänga upp där inne nu!

Och vi har kommit på att vi måste ha en ny matta :p haha!

Köplusten har smittat av sig på in älskling  tror jag ;)

Ja men det blev iallafall som sagt super fint och trivsamt!!

Vi är hel nöjda :D


   


Så fint va?!

Jag tyckte tapeterna blev jätte fin :)

Dom ser lite ljusare ut på bilderna eftersom jag hade blixt på kameran.

Dom är egentligen en aning mörkare :)


Nu vill vi bara lägga nytt golv i köket och hallen!

Vore ju pricken över iet ;) Men det får vänta!!


Nu ska vi se film o ha det mysigt!!

Godnatt :)   

Av Malin Strömqvist - 9 januari 2011 19:06

Heej!

Nu har vi nog världens finaste kök tror jag :D

Gud så nöjd jag är :) Jippi!!

Vi är alla jätte nöjda!

Saga har beundrat och berömt sin duktiga pappa medans han tapetserat o grejat! :) haha! Och han blir så mallig :p

Linda och Mamma har varit här och kikat nu ikväll också o dom tyckte också det blev super fint :D

Känns så roligt att de blev så bra :)

Köksbordet & stolarna blev dubbelt så snyggt till nya tapeterna!!

Måste ta en bild o lägga in sen! Men jag orkar inte nu :P


Har även stökat bort julen helt och hållet idag!

Känns jätte skönt att ha de gjort :)

Jocke bar precis ner julgran i källaren!! Så nu är allt borta!

Nu vill vi ha vår och sommar!! :)


Nej nu ska jag mysa lite mer med Saga innan hon ska sova!

Hon är så väldigt trött säger hon :P

Hej med er!!

Av Malin Strömqvist - 9 januari 2011 13:36

Hello!


Nu är Jocke o ska hämta hem Saga som har fått för sig att hon ska bo på bryggis hos momma o mopparn :P

Snorunge!! haha :)

Igår så tänkte hon minsann inte följa med hem!!

För då visste hon att Lena o Elvira skulle komma till mamma o pappa :p

Så då sten vägrade hon!!

Och då tyckte pappa att hon kunde stanna, så han lovade henne det!!

Så vi fick åka hem utan Saga :P Lite besvikna!

Men hon brukar inte vara där så mycket o har inte sovit där på länge så hon fick stanna kvar o må gott en dag till då! :p

Hon älskar ju att vara där, det är så mysigt o hon blir så bortskämd !!

Men nu har Jocke åkt upp dit o tänker ta tillbaka hon :P haha!


Sen så hittar vi inte våran tapetserings-spade elller vad det heter :P

En sån där skrapa!!

Skit också, så tapetseringen står still just nu..

Vi har tömt hela köket o gjort i ordning, o just när Jocke skulle börja så hittade han inte våran sån där Spade.. det var ju illa!

Men han skulle kolla om mamma o pappa hade nån, också skulle han till Maddes lägenhet o rota där :P Han o mammma! haha!!!


Vi köpte iallafall ett nytt köksbord igår!

SUPER FINT!!

Vi är mycket nöjda, eller mer än nöjda :D

Blev verkligen toppen fint :D


Nu ska jag ta o gossa med min lilla Wilma!!

Hejsvejs!

Presentation


Malin Strömqvist, 24 år och mamma till två underbara döttrar, Saga och Wilma :)

Omröstning

Vilken hårfärg ska jag ha?
 Brunt
 Blondt
 Mörkbrunt
 Slingor
 Svart
 Rött
 Annan färg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards